اینستاگرام تی پی بین
همایش ، رویداد ، ژورنال
حوزه های تحت پوشش رویداد
  • جایگاه آموزش در استقرار موفق سیستمهای مدیریت کیفیت

    جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ ارائه: 1392/07/24
    • تاریخ انتشار در تی پی بین: 1392/07/24
    • تعداد بازدید: 619
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد: -
     با توجه به تحولات در جهان امروز سازمانها باید قدرت تغییر و انعطاف پذیری در شرایط گوناگون را داشته باشند، پیرو این تغییرات استفاده از سری استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت از جمله 9001 iso،10015iso،17025iso،iso/ts16949 ، iso 22000، efqm،iso 14001،

    ohsas و جایزه ملی کیفیت در اهداف سازمانهای خدماتی و تولیدی قرار گرفت. استاندارد های مذکور جهت افزایش کارائی و بهره وری سازمان تدوین و در اختیار سازمانها قرارگرفت. بنابراین سازمانها برای استقرار سیستم مدیریت کیفیت بایستی فرهنگ سازمانی را هم راستا با استانداردهای مذکور نمایند و نیاز به آموزش کارکنان برای حرکت در این مسیر الزامی است.

    با توجه به اهمیت آموزش در پیاده سازی و استقرار سیستمهای مدیریت کیفیت نظر به اینکه تاکنون مقاله ای با این عنوان در ایران موجود نیست، در این مقاله نقش آموزش در اجرای هرچه بهتر این سیستمها در سازمانهای مختلف مورد بررسی قرار خواهیم داد و در این بررسی ها از تجارب شغلی در سازمانها و مشاوره در امر پیاده سازی و مطالعات کتابخانه ای و الزامات دوره های آموزش در استانداردهای مدیریت کیفیت،منابع اطلاعاتی اینترنت،کتب و مقالات فارسی و لاتین و پایان نامه های مرتبط با موضوع تحقیق استفاده خواهم نمود. در این مقاله پس از بررسی جایگاه آموزش در راستای استقرار سیستمهای مدیریت کیفیت به ارائه نتایج آموزش مناسب و نامناسب در سازمانها خواهیم پرداخت.

سوال خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام می کنم
مقالات جدیدترین رویدادها
مقالات جدیدترین ژورنال ها