همایش ، رویداد ، ژورنال
اینستاگرام تی پی بین
حوزه های تحت پوشش رویداد
  • بررسی میزان اثربخشی استراتژی های ارتباطی منابع انسانی در سازمانهای مجازی و الکترونیکی (مطالعه موردی:مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان)

    جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ ارائه: 1392/07/24
    • تاریخ انتشار در تی پی بین: 1392/07/24
    • تعداد بازدید: 1297
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد: -
     در پی رشد تکنولوژی های ارتباطی و به دنبال آن گسترش سازمانهای مجازی و الکترونیکی در محیط به شدت در حال تغییر امروزی، مسئله مدیریت استراتژیک سازمان های مجازی یکی از مسائل مهم مدیریتی محسوب می شود. یکی از موضوعات مهم در این سازمانها ارتباطات مجازی است که بخش عظیمی از روند توسعه این نوع از شرکت ها را تشکیل می دهد. علیرغم اهمیت موضوع استراتژی های ارتباطی در سازمان های مجازی، تحقیقات محدودی در این زمینه انجام شده است.

    در این پژوهش میزان اثربخشی استراتژی های ارتباطی با کارکنان بر دستیابی به اهداف سازمانی، مورد بررسی قرار گرفته است.برای این منظور ابتدا یک چارچوب مبتنی بر دستاوردها و تحقیقات قبلی طراحی و بر اساس آن اسرتراتژی های ارتباطی کاربردی در سازمان تعیین و سپس در قالب پرسشنامه نسبت به ارزیابی اثربخشی آنها در جامعه آماری مدیران ارشد سازمان تبیان اقدام شده است نتیجه این پژوهش نشان می دهد استراتژی های ارتباطی سازمان با کارکنان، بر دستیابی به اهداف سازمان اثربخش بوده است و سازمان را در رسیدن به اهداف یاری کرده است. در آخر اسرتراتژی های ارتباطی اثربخش و همچنین استراتژی های ارتباطی کلیدی برای اهداف سازمانی مشخص شدند.

سوال خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام می کنم