• بررسی جایگاه «تبلیغات موفق تأثیرگذار» در ایران

    نویسندگان :
    کلمات کلیدی :
    جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ ارائه: 1390/01/01
    • تاریخ انتشار در تی پی بین: 1390/01/01
    • تعداد بازدید: 583
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد: -

    خلاقیت های تبلیغاتی را می توان در چند محور دنبال کرد:

    - خلاقیت در محتوای تبلیغات (سناریو و ایده های کلامی یا تصویر)

    - خلاقیت در به کارگیری ابزار های تبلیغاتی (استفاده از بیلبورد ها به صورت برجسته و ماکت های تبلیغاتی که از محصول می سازند و...)

    - خلاقیت در ابداع ابزار های جدید تبلیغاتی (که شامل موارد بسیاری می شود از جمله: دسته های تبلیغاتی داخل وسایل نقلیه عمومی، تلویزیون های بزرگ شهری، تبلیغات روی سقف تاکسی و....)

    - خلاقیت در به کارگیری شیوه های تبلیغات (طراحی راه ها و روش های تبلیغاتی. به عنوان مثال استفاده از ابزارهای تبلیغاتی در محل ها یا مکان هایی که مخاطب انتظار برخورد با آن را ندارد که به آن تبلیغات پارتیزنی و غافلگیرکننده نیز می گویند)

    در این مقاله به بسط دادن خلاقیت در «محتوای تبلیغات» و «جایگاه آن در تبلیغات ایران» و همچنین راه های رسیدن به ایده های خوب برای ساخت تبلیغات تأثیرگذار پرداخته شده است. به همین منظور سعی شده است تعریفی جامع از «خلاقیت» ارایه شود و این موضوع را از دیدگاه اندیشمندان و نظریه پردازان مختلف مورد ارزیابی قرار داده و بعد از آن مقوله «تبلیغات» را بررسی کرده و به تعریف مناسبی از این حرفه و صنعت دست یابیم. با بررسی تعریف «تبلیغات خوب»، نکاتی که یک تبلیغ خوب را می سازد، ارایه شده و راه های مختلف بروز خلاقیت مورد مطالعه قرار گرفته است. و در ادامه شرایط ساخت تبلیغات در ایران و عوامل تأثیرگذار بر کیفیت آن با شیوه مطرح کردن سؤالات و بررسی پاسخ های آنها و نیز نقاط مثبت و منفی ساخت تبلیغات در فضای تبلیغاتی ایران مورد بررسی قرار می گیرد.

سوال خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام می کنم
مقالات جدیدترین رویدادها
مقالات جدیدترین ژورنال ها