• واژه ها و مکالمات کاربردی در موقعیت های ورزشی به زبان انگلیسی

    نویسندگان :
    جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ ارائه: 1397/07/20
    • تاریخ انتشار در تی پی بین: 1397/07/20
    • تعداد بازدید: 570
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد: -

    زمینه و هدف: در سالیان اخیر، نیاز بشر به داشتن زبانی مشترک برای برقراری ارتباط و پیشبرد اهداف علمی- اجتماعی بیش از پیش احساس می شود. بنابراین یادگیری زبان انگلیسی که به زبان ارتباط مردم دنیا بدل شده است در اولویت کاری محققان، سیاستمداران، ورزشکاران، دانش پژوهان و ... قرار گرفته است. هدف اینم قاله ارائه واژه ها و مکالمات مختلف درباره ورزش ها به زبان انگلیسی می باشد.

     روش کار: روش پژوهش در این تحقیق از نوع کتابخانه ای است محقق با مراجعه به اسناد چاپی و همه منابع شناسایی شده از قبیل کتاب ها، بخی فرهنگ نامه ها، مجلات، لغت نامه ها، مصاحبه های چاپ شده، متون چاپی نمایه شده در پایگاه های اطلاعاتی داخلی و خارجی، اطلاعات جمع آوری شده را با دسته بندی مناسب در قالب جدول ارایه نموده است.

    یافته ها: یافته های حاصل از این مقاله شامل ویژگی های لازم برای یادگیری زبان انگلیسی که ورزشکاران نیز از آن ها بهره مند هستند و هم چنین برخی کلمات، لغات و اصطلاحات کاربردی در موقعیت های ورزشی، مکالمات کاربردی برای توصیف ورزش و قرار گرفتن در موقعیت های ورزشی می باشند.

    نتیجه گیری: با دانستن زبان انگلیسی و یادگیری کلمات و مکالمات مختلف درباره ورزش ها ورزشکاران و ورزش دوستان می توانند در تجربیای که دیگر مردم دنیا بدست آورده اند سهیم شوند و در ارتباطی تنگاتنگ با آنان، دانش خود را به روز نگه دارند.

سوال خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام می کنم
مقالات جدیدترین رویدادها