• رابطه بین مدیریت عملکرد و اخلاق حرفه ای با اعتیاد بکار کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی

    نویسندگان :
    جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ ارائه: 1397/07/20
    • تاریخ انتشار در تی پی بین: 1397/07/20
    • تعداد بازدید: 295
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد: -

    زمینه و هدف: هدف از انجام این تحقیق تعیین ارتباط بین مدیریت عملکرد با اخلاق حرفه ای و اعتیاد به کار کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان آذربایجا غربی می باشد.

    روش کار: جامعه آماری پژوهش حاضر شامل کلیه کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی می باشد بر اساس آمار موجود دد اداره کل ورزش و جوانان تعداد جامعه آماری برابر 186 نفر اعلام شد. حجم نمونه و روش نمونه گیری نمونه آماری 127 نفر تصادفی هوشمند از کارمندان رسمی و پیمانی انتخاب شده است.ابزار جمع اوری اطلاعات در این تحقیق، پرسشنامه اخلاق حرفه ای از ابوالفضل قاسم زاده می باشد این پرسشنامه 16 گویه دارد و دارای 8 مولفه می باشد. پرسش نامه اعتیاد به کار از 20 گویه جان وارت در سال 1999 پنج جوابی تشکیل شده است و پرسشنامه مدیریت عملکرد سازمان ها می باشد که این پرسشنامه جهت ارزیابی و تحلیل مدیریت عملکرد سازمان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

    یافته ها: نتایج حاکی از آن است که بین مدیریت عملکرد با اخلاق حرفه ای و اعتیاد به کار کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی ارتباط وجود دارد. شدت این رابطه برابر با 0.545 بوده که از لحاظ آماری این رابطه قوی تلقی می گردد. در بحث همبستگی مسئله علت و معلولی مطرح نیست بلکه این مقدار 0.545 بیانگر شدت رابطه بین دو متغیر می باشد.

    نتیجه گیری: با اطمینان 95 درصد می توان ادعا نمود که بین مدیریت عملکرد و اخلاق حرفه ای با اعتیاد به کار کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان آذربایجا غربی رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد.

سوال خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام می کنم
مقالات جدیدترین رویدادها
مقالات جدیدترین ژورنال ها