• بررسی و تحلیل فنی مسابقات تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 روسیه

    جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ ارائه: 1397/07/20
    • تاریخ انتشار در تی پی بین: 1397/07/20
    • تعداد بازدید: 327
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد: -

    زمینه و هدف: بررسی و تحلیل فنی سه دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله گروهی مسابقات جام جهانی 2018 روسیه و مقایسه آماری عم کرد آن با آمارهای حریفان حاضر در گروه دوم، حاکی از برتری حریفان در بیشتر جنبه هاست. در این تحقیق، به دنبال یافتن این موضوع بودیم که تیم کشورمان احیانا در چه زمینه هایی برتر و در چه زمینه هایی ضعیف تر از حریفان اروپیی و آفریقایی هم گروه خود بوده و در حقیقت می خواستیم نقاط ضعف و قوت این تیم را بیابیم.

    روش کار: از اطلاعات موجود در منابع اینترنتی معتبر شامل «سایت فیفا»، «سایت هو اسکورد» و «سایت ساکر وی» و هم چنین نظرات و تحلیل های برخی از کارشناسان فوتبال کشور استفاده کردیم و اطلاعات به دست آمده را پس از دسته بندی، در بخش «یافته های تحقیق» آوردیم.

     یافته ها: علی رغم حضور هفت ساله «کارلوس کیروش» در راس کادر فنی تیم ملی کشورمان، هم چنان در موارد بسیاری مثل میزان مالکیت توپ و میدان، میانگین ارسال پاس های دقیق و سالم و ارایه بازی هجومی و گشودن دروازه حریفان، با مشکلاتی مواجه ایم اما خوشبختانه در بحث دفاعی وبسته نگه داشتن دروازه در مصاف با حریفان مختلف نمره قبولی می گیریم.

     نتیجه گیری: چنان چه کادر فنی تیم کشورمان خواهان کسب موفقیت در مسابقات مهم پیش رو مثل جام ملت های آسیاست، باید تمرکز بیش تری روی نقاط ضعف این تیم که در جهان جهانی شاهد آن بودیم، کند و از تمامی ابزارها و داشته های نرم افزاری و سخت افزاری موجود نیز به خوبی استفاده کند تا انشاءالله امسال پس از گذشت سال ها از کسب آخرین قهرمانی در آسیا، بتوان شاهد برگزاری جشن قهرمانی مسابقات جام ملت های آسیا و شاد شدن دل میلیون ها ایرانی بود.

سوال خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام می کنم
مقالات جدیدترین رویدادها