• بررسی مقایسه انگیزه مشارکت زنان و مردان در خصوصی سازی ورزش های آبی ساحلی استان هرمزگان

    جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ ارائه: 1397/07/20
    • تاریخ انتشار در تی پی بین: 1397/07/20
    • تعداد بازدید: 313
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد: -

    زمینه و هدف: هدف از پژوهش حاضر بررسی مقایسه انگیزه ی مشارکت زنان و مردان به خصوصی سازی ورزش های آبی ساحلی در استان هرمزگان است.

     روش کار: این تحقیق یک تحقیق توصیفی از نوع مقایسه ای است. جامعه آماری، کلیه شرکت کنندگان در ورزش ها و تفریحات ورزش سحلی و آبی بودند و تعداد نمونه برابر فرمول کوکران 193 نفر انتخاب شدند. ابزار جمع آوری اطلاعات پرسشنامه 54 گویه ای استاندارد انگیزه مشارکت گیل (2000) بود که آلفای کرونباخ آن 0.78 به دست آمد جهت تجزیه و تحلیل داده ها از دو روش آمار توصیفی و استنباطی انجام شد. در بخش آمار توصیفی از میانگین و انحراف معیار و نمودارها و جداول و در بخش آمار استنباطی ابتدا جهت نرمال بودن داده ها از آزمون کولموگروف اسمیرنوف و برای اثبات فرضیه های پژوهش، از آزمون t مستقل و از نرم افزار 22spss استفاده شده است.

    یافته ها: در پایان با توجه به نتیجه تحقیق بین انگیزه مشارکت و انگیزه پیوندجویی و انگیزه تفریح و سرگرمی و انگیزه های بیرونی و انگیزه رقابت طلبی و انگیزه های یادگیری زنان و مردان به خصوصی سازی ورزش های آبی ساحلی در استان هرمزگان رابطه معنی داری وجود دارد.

     نتیجه گیری: نتایج تحقیق نشان داد انگیزه مشارکت زنان و مردان در خصوصی سازی ورزش های آبی ساحلی استان هرمزگان رابطه معنی داری وجود دارد.

سوال خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام می کنم