• اولویت بندی ویژگی های تاثیر گذار منابع انسانی در موفقیت پروژه های عمرانی با توجه به استاندارد pmbok به روش owa فازی (مطالعه موردی متروی کرج)

    جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ ارائه: 1397/07/30
    • تاریخ انتشار در تی پی بین: 1397/07/30
    • تعداد بازدید: 293
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد: -

    اولویت بندی ویژگی های تاثیر گذار منابع انسانی در موفقیت پروژه های عمرانی با توجه به استاندارد pmbok به روش owa فازی (مطالعه موردی متروی کرج)

    در دهه اخیر رشد چشمگیر تعداد سازمان هایی که از رویکرد مدیریت پروژه برای پیشبرد اهداف کسب و کار خود استفاده می کنند، دیده می شود. اما این رشد که موجب افزایش اثربخشی و قابلیت انعطاف کارهای پروژه می شود، مشکلات مخصوص به خود را به وجود آورده است، زیرا سازمان ها در محیطی قرار گرفته اند که افزایش پیچیدگی و افزایش تقاضا برای سریع تر، ارزان تر و بهتر انجام دادن کار پروژه ها، از ویژگی های آن است. پس از گردآوری اطلاعات تکمیل شده میزان پایایی ابزار گردآوری اطلاعات این پژوهش به وسیله نرم افزار spss و از روش آلفای کرونباخ محاسبه شده است. یکی از مهم ترین نتایج این پژوهش، "اولویت بندی ویژگی های تاثیر گذار منابع انسانی در موفقیت پروژههای عمرانی با توجه به استاندارد pmbok به روش owa فازی (مطالعه موردی متروی کرج)" قابل مشاهده است که با استفاده از روش ahp گزینه های "عملکرد" و "فاز طراحی" به ترتیب دارای بالاترین رتبه با وزن 0.467 و 0.418 تعیین شده است. از طرفی، گزینه های "مشارکت در کار" و "فاز برنامه ریزی" به ترتیب دارای رتبه دوم با وزن 0.277 و 0.262 و نیز گزینه های "توسعه" و "فاز ساخت" به ترتیب دارای رتبه سوم با وزن 0.160 و 0.159 می باشند.

سوال خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام می کنم
مقالات جدیدترین رویدادها