• بررسی نقش تفکر ناب و تاثیر آن بر توسعه درآمدهای پایدار برای شهرداری ها (نمونه موردی منطقه 1 شهر تهران (بخش رودبار قصران)

    جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ ارائه: 1397/07/30
    • تاریخ انتشار در تی پی بین: 1397/07/30
    • تعداد بازدید: 458
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد: -

    مقاله بررسی نقش تفکر ناب و تاثیر آن بر توسعه درآمدهای پایدار برای شهرداری ها (نمونه موردی منطقه 1 شهر تهران (بخش رودبار قصران)

    این تحقیق به برسی تاثیر و نقش به کارگیری تفکر ناب بر توسعه درآمدهای پایدار شهرداری (بخش رودبار قصران) پرداخته است. این تفکر در حقیقت نگرشی است علمی به منظور افزایش بهره وری و ارزش آفرینی مستمر جهت حداقل کردن هزینه ها و اتلاف. کسب درامدها در شهرداری ها نیز از جمله مواردی است که تاثیر بسیار مهمی در ارائه خدمات نوین شهری برای کلیه شهروندان دارد. چرا که منابع درامدی پایدار برای شهرداری ها متضمن آینده روشن برای شهرها در جهت توسعه و تحقق شهر ایده ال می باشد. در این تحقیق جامعه آماری 210 نفر می باشد که از میان شهروندان و کارشناسان و متخصصین امر و هم چنین شرکت های مرتبط و زیر مجموعه های شهرداری به صورت نمونه گیری تصادفی انتخاب و تایید شدند که از پرسشنامه خود ساخته پژوهشگر استفاده و روایی و پایای آن با توجه به نظر کارشناسان و متخصصان مورد تایید قرار گرفت و جهت تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار spss و ضریب همبستگی و رگرسیون خطی استفاده گردید. که نتایج بررسی نشان می دهد که بین تفکر ناب و متغیرهای موثر بر درامدهای پایدار شهرداری ارتباط موثر و معناداری وجود دارد و بکارگیری این شیوه در شهرداری می تواند منجر به پایداری و توسعه شهری گردد.

سوال خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام می کنم
مقالات جدیدترین رویدادها
مقالات جدیدترین ژورنال ها