• تعیین نگرش دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته تربیت بدنی دانشگاه شهید بهشتی نسبت به راه اندازی پارک های علم و فناوری ورزشی در دانشگاه ها

    جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ ارائه: 1398/05/24
    • تاریخ انتشار در تی پی بین: 1398/05/24
    • تعداد بازدید: 179
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد: -

    مقاله تعیین نگرش دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته تربیت بدنی دانشگاه شهید بهشتی نسبت به راه اندازی پارک های علم و فناوری ورزشی در دانشگاه ها

    زمینه و هدف: تحقیق حاضر با هدف تعیین نگرش دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه شهید بهشتی نسبت به راه اندازی پارک های علم و فناوری ورزشی در دانشگاه ها انجام شد.

    روش کار: این تحقیق از نوع تحقیقات توصیفی و به لحاظ هدف کاربردی است که به شکل پیماشی انجام شده است. جامعه تحقیق، دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید بهشتی بودند که 48 نفر به صورت هدفمند به عنوان نمونه در تحقیق شرکت کردند. ابزار استفاده شده پرسشنامه محقق ساخته 43 سوالی بود که پس از تایید روایی و پایایی مورداستفاده قرارگرفت. برای تجزیه و تحلیل داده ها از مدل سازی معادلات ساختاری (sem) با روش حداقل مربعات جزئی و نرم افزار smart pls ver.3 استفاده شد.

    یافته ها: تاثیر گویه های دو متغیر تاثیر پذیر و تاثیرگذار بر راه اندازی پارک های علم و فناوری در ورزش بررسی و بر اساس بار عاملی و ضریب معنی داری مورد تائید قرار گرفت.

    نتیجه گیری: به طور کلی نمونه های تحقیق بر راه اندازی پارک های علم و فناوری ویژه ورزش تاکید داشتند و نقش آن را در توسعه صنعت ورزش موثر دانستند.

سوال خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام می کنم
مقالات جدیدترین رویدادها
مقالات جدیدترین ژورنال ها