• چیزی بیش از یک ویروس: چگونه کوید19 بر سیستم آموزش ترکیه تاثیر گذاشته است؟

    نویسندگان :
    جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ ارائه: 1399/06/20
    • تاریخ انتشار در تی پی بین: 1399/06/20
    • تعداد بازدید: 231
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد: -

    چیزی بیش از یک ویروس: چگونه کوید19 بر سیستم آموزش ترکیه تاثیر گذاشته است؟

    هدف: هدف ما از این گزارش ، فراهم کردن اطلاعاتی است از اینکه چگونه کوید 19 بر اموزش و نظام اموزش شهروندان تاثیر گذاشته است. کشور ترکیه برای ادامه نظام  آموزشی خود سریعا این سیستم را به یادگیری از راه دور تغییر داد. علی رغم تلاش های این دولت ، همه به طور یکسان از سیستم یادگیری از راه دور بهره نمی برند.  یادگیری از راه دور، شهروندان را در مشارکت و عمل به وظایف اجتماعی خود تحت فشار قرار داده است.

    برگزاری جشن های ملی در بالا بردن سطح اگاهی شهروندان و هم چنین یکپارچه کردن آنان در دوره بیماری همه گیر نقش بسزایی دارد. طراحی: این گزارش براساس بررسی مطبوعات، جستجو در فضای مجازی و مشاهدات مولفان می باشد. ما چارچوب کلی برای سیستم آموزشی ترکیه بعد از بررسی منابع در وضعیت های همه گیر، فراهم کردیم.  بخشنامه های رسمی از دستگاه های دولتی، صفحات فضای مجازی بررسی شد تا دیدگاه های مختلفی فراهم شود و در نهایت مشاهدات مولفان بر اساس  تجربیات آنها از یادگیری از راه دور، در این گزارش گنجانده شده است.

    دستاوردها: ما اظهار داشتیم که علاوه بر تلاش های دولت، باز هم مشکلاتی در روند یادگیری از راه دور وجود دارد. این مشکلات عمدتا مربوط به برگزاری کلاس های آنلاین و گنجانده نشدن این بیماری در مطالعات اجتماعی است. به علاوه دریافتیم که فضای مجازی نقش بسیار مهمی در افزایش مشارکت مردم در زنجیره این بیماری همه گیر ایفا می کند.

سوال خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام می کنم