• جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ انتشار: 1395/06/24
    • تعداد بازدید: 2226
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0

    اخراجی هایی که هنرمند شدند، حکایت افرادی است که حتی با نداشتن دیپلم تبدیل به هنرمندانی پرآوزه شده اند! بنابراین همیشه نداشتن نمره های خوب و یاحتی اخراج شدن از مدرسه دلیل بر عدم موفقیت در آینده نیست و بی نهایت راه دیگر برای موفقیت وجود دارد که باید آن را با توجه به استعدادهای درونی خود یافت و شکوفا کرد. 


    اخراجی هایی که هنرمند شدند...!؟

    ژیزل بوندشن، سوپرمدل برزیلی در 15 سالگی ترک تحصیل کرد. در آن زمان یک آژانس مدل یابی وی را به اصطلاح کشف کرد و بوندشن هم تصمیم گرفت تا به طور کامل خود را وقف این حرفه کند. البته موفقیت های وی در این عرصه و درآمد فوق العاده ای که او از این راه کسب کرده ، نشان می دهد نداشتن مدرک تحصیلی چندان ضربه ای به کارنامه کاری او نزده است. مجله "فوربس" به تازگی ژیزل بوندشن را پردرآمدترین مدل سال جهان معرفی کرد.


    اخراجی هایی که هنرمند شدند...!؟

    مارک والبرگ دیپلمش را تازه در سال 2013 گرفت. این هنرپیشه 45 ساله در نوجوانی ترک تحصیل کرد تا همراه با برادرش در زمینه موسیقی به طور جدی کار کند. والبرگ موفقیت هایی هم کسب کرد اما اواسط دهه 90 میلادی وارد دنیای سینما شد و با فیلم "شب های عیاشی" به شهرت رسید. والبرگ پس از سال ها دوری از مدرسه برای آنکه الگوی مناسبی برای فرزندانش باشد، دوباره تحصیل را از سر گرفت و موفق به دریافت مدرک دیپلم شد.


    اخراجی هایی که هنرمند شدند...!؟

    رایان گاسلینگ در دوران تحصیل با مشکلات زیادی مواجه بود. بچه های دیگر او را دائم مورد تمسخر قرار داده و اذیت می کردند. در نهایت هم از مدرسه اخراج شد. پزشکان تشخیص داده بودند که او مبتلا به اختلال کم توجهی−بیش فعالی است و برای همین نیز مادرش در خانه به او درس می داد. گاسلینگ هم اینک یکی از هنرپیشه های محبوب هالیوود به شمار می رود. او و شریک زندگی اش اوا مندس صاحب دو فرزند هستند.


    اخراجی هایی که هنرمند شدند...!؟

    هیلاری سوانک همیشه دوست داشت هنرپیشه شود. او پس از طلاق والدینش برای رسیدن به همین هدف، همراه مادرش از نبراسکا به لس آنجلس نقل مکان کرد. آنها در ابتدا در خودروی خود زندگی می کردند تا اینکه مادر سوانک به اندازه کافی پول جمع کرد و توانست خانه ای را در شهر اجاره کند. سوانک در سن 16 سالگی ترک تحصیل کرد. او تا کنون دوبار برنده جایزه اسکار بهترین هنرپیشه نقش اصلی شده است.


    اخراجی هایی که هنرمند شدند...!؟

    کامرون دیاز دوران کودکی اش را در شهر لانگ بیچ واقع در کالیفرنیا سپری کرد. او در دبیرستان پلی تکنیک لانگ بیچ درس خواند اما از همان دوران مدرسه نیز به عنوان مدل کارش را شروع کرد و بعد از مدتی به همین دلیل مدرسه را کنار گذاشت.


    اخراجی هایی که هنرمند شدند...!؟

    کاترین زتا جونز متولد کشور ولز است و دوران مدرسه را نیز همانجا سپری کرده است. او البته برای تحقق آرزویش که هنرپیشگی بود، درس و مدرسه را کنار گذاشت. او در سال 2003 برای فیلم موزیکال "شیکاگو" برنده اسکار بهترین هنرپیشه زن نقش مکمل شد. زتا جونز در سال 2000 با مایکل داگلاس که 25 سال از وی بزرگتر است، ازدواج کرد. این زوج صاحب دو فرزند مشترک هستند.


    اخراجی هایی که هنرمند شدند...!؟

    جان تراولتا زمانی که 17 ساله بود ترک تحصیل کرد. او پس از کنار گذاشتن مدرسه از زادگاهش نیوجرسی به نیویورک نقل مکان کرد و توانست نقشی را در موزیکال " grease" بدست آورد که موجب به شهرت رسیدن وی شد. تراولتا تا کنون دوبار نامزد دریافت اسکار شده است.


    اخراجی هایی که هنرمند شدند...!؟

    رابرت داونی جونیور نیز از جمله ستارگانی است که برای هنرپیشه شدن قید تحصیل را زد. او به واسطه پدرش از همان سال های نوجوانی با مواد مخدر آشنا شد. در سال 2000 داونی جونیور مدتی در زندان بود. او برای ترک اعتیادش چندین بار در کلینیک های تخصصی بستری شد تا اینکه سرانجام توانست بر این مشکل غلبه کند. پس از کنار گذاشتن مواد مخدر بود که رابرت داونی جونیور رفته رفته به یکی از ستارگان موفق هالیوود بدل شد.


    اخراجی هایی که هنرمند شدند...!؟

    زمانی که پزشکان تشخیص دادند مادر نیکول کیدمن مبتلا به سرطان است، او مجبور شد ترک تحصیل کند. این هنرپیشه 48 ساله در سال 2003 برای ایفای نقش ویرجینیا وولف، نویسنده مشهور انگلیسی در فیلم "ساعت ها" اسکار بهترین هنرپیشه نقش اصلی زن را دریافت کرد.


    اخراجی هایی که هنرمند شدند...!؟

    جیم کری هم به دلیل بیماری مادرش و نیز به دلایل مالی مجبور شد تا مدرسه را زودتر از موعد رها کند. او پس از ترک مدرسه برای آنکه بتواند هنرپیشه شود، به لس آنجلس نقل مکان کرد. کری در سال 1982 موفق شد تا عهده دار اجرای یک برنامه تلویزیونی به نام " the duck factory" شود که در به شهرت رسیدن وی نقش بسزایی داشت.


    اخراجی هایی که هنرمند شدند...!؟

    تام کروز در نوجوانی قصد داشت کشیش شود، اما پس از یک سال تحصیل در مدرسه مذهبی از این آرزو دست کشید و وارد دنیای هنرپیشگی شد. او در 18 سالگی به نیویورک رفت و مشغول به تحصیل در مدرسه تئاتر شد. کروز در سال 1981 برای نخستین بار جلوی دوربین سینما قرار گرفت و به سرعت به یکی از ستارگان محبوب هالیوود بدل شد.


    اخراجی هایی که هنرمند شدند...!؟

    آنا وینتور ، سردبیر نسخه آمریکایی مجله مشهور ووگ در سن 15 سالگی برای همیشه با درس و مدرسه خداحافظی کرد. اندکی بعد وینتور دوران کارآموزی در فروشگاه مجلل  harrod’s را آغاز کرد و به سرعت تبدیل به یکی از چهره های شناخته شده در عرصه مد لندن شد. وینتور 66 ساله، پرنفوذترین چهره زن در دنیای مد به شمار می رود. او در 27 سال گذشته سردبیری ووگ را بر عهده داشته و نظراتش مسیر دنیای مد را مشخص کرده است.


    اخراجی هایی که هنرمند شدند...!؟

    جی زی، رپر معروف آمریکایی، نیز فروش موادمخدر و موسیقی را به ادامه تحصیل در مدرسه ترجیح داد و برای همین هیچ گاه موفق به کسب مدرک نشد. فقدان تحصیلات مانع از به موفقیت رسیدن جی زی نشد. او اینک یکی از پرنفوذترین تولیدکنندگان موسیقی در آمریکا به شمار می رود. جی زی در سال 2008 با بیانسه ازدواج کرد. این زوج ثروتمند و مشهور صاحب یک دختر هستند.


    اخراجی هایی که هنرمند شدند...!؟

    برد پیت در سال 1982 پس از اخذ دیپلم، تحصیل در رشته خبرنگاری را آغاز کرد اما تنها دو هفته مانده به پایان تحصیلات، دانشگاه را ترک کرده و به لس آنجلس رفت. او با حضور در تبلیغات تلویزیونی کسب درآمد می کرد و همزمان کلاس های هنرپیشگی را می گذراند. در سال 1987 برد پیت با ایفای نقش های جنبی در فیلم های سینمایی و تلویزیونی وارد دنیای هنرپیشگی شد. بازی در فیلم "تلما و لوئیز" نقش مهمی در مشهور کردن وی داشت.


    اخراجی هایی که هنرمند شدند...!؟

    هر چه کارنامه حرفه ای رابرت دنیرو درخشان و سرراست است، کارنامه تحصیلی وی عجیب و منحصربه فرد است. او به تازگی در حالی مدرک دکترای افتخاری را از دانشگاه "بیتس" در شهر لوستن واقع در ایالت مین آمریکا دریافت کرد، که حتی مدرک دیپلم هم ندارد. رابرت دنیرو در عوض یکی از ستارگان پرافتخار سینمای آمریکا به شمار می رود و در فیلم های درخشان و به یادماندنی ایفای نقش کرده است.


    اخراجی هایی که هنرمند شدند...!؟

    بیلی جوئل، خواننده و ترانه سرای آمریکایی تا کنون شش بار برنده جایزه معتبر "گرمی" شده و بیش از 150 میلیون نسخه از آلبوم های وی در جهان به فروش رفته اند. جوئل نیز همچون ستارگانی که در این گالری عکس به آنان پرداخته شده، ترک تحصیل کرده است. با این حال او فهرستی بلندبالا از مدارک دکترای افتخاری دارد که از دانشگاه های آمریکا دریافت کرده است.


    اخراجی هایی که هنرمند شدند...!؟

    پیتر جکسون از همان سال های نوجوانی شیفته دنیای سینما بود. او در 16 سالگی ترک تحصیل کرد و مشغول به کار در روزنامه محلی شد. چند دهه بعد جکسون سه گانه پرفروش "ارباب حلقه ها" را کارگردانی کرد. او مجموعا سه بار برنده جایزه اسکار شده است. در سال 2009 نیز مفتخر به دریافت لقب اشرافی "سِر" از سوی ملکه الیزابت دوم شد. جکسون متولد نیوزلند است.


    اخراجی هایی که هنرمند شدند...!؟

    کوئنتین تارانتینو یکی از نابغه های فاقد تحصیلات دنیای سینماست. او در این سال ها به عنوان کارگردان، فیلم نامه نویس، هنرپیشه و تهیه کننده مشغول به کار بوده است. تارانتینو شماری از فیلم های مطرح تاریخ سینما را ساخته که برای دو عدد از آنها (داستان عامه پسند و جانگوی آزادشده) جایزه اسکار دریافت کرده است.

سوال خود را در مورد این مطلب مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام میکنید
مقالات جدیدترین رویدادها