سومین کنفرانس بین المللی بازشناسی الگو و تحلیل تصویر ایران
سطح پشتیبانی : نقره ای
همایش ، رویداد ، ژورنال
اینستاگرام تی پی بین
حوزه های تحت پوشش رویداد
تاکنون مقاله ای برای این رویداد ثبت نشده است!!!
  • سومین کنفرانس بین المللی بازشناسی الگو و تحلیل تصویر ایران
    دسته بندی ها : آمار - علوم پایه
    سطح رویداد : بین المللی
    نوع رویداد : حضوری
    مهلت ثبت نام : 1396/01/15
    تاریخ انتشار : 1396/01/31
    دبیرخانه رویداد : دبیرخانه دائمی رویداد
    وضعیت رویداد : برگزار شده
    جزئیات بیشتر رویداد
    • مهلت ارسال چکیده : 1395/10/26
    • مهلت ارسال مقاله : 1395/12/17
    • زمان برگزاری : 1396/01/30
    • شهر محل برگزاری : شهرکرد
    • دبیرخانه رویداد : دبیرخانه دائمی رویداد
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد : -
    • ایمیل دبیرخانه رویداد: -

    سومین کنفرانس بین المللی بازشناسی الگو و تحلیل تصویر ایران

    بازشناسی الگو و تحلیل تصویر از پرکاربردترین و گسترده ‏ترین شاخه‏ های هوش مصنوعی هستند که از سوی پژوهشگران رشته ‏های مختلفی چون مهندسی برق، کامپیوتر و ریاضیات مورد توجه قرار گرفته‏ اند. کاربردهای گسترده و جذاب موجود در این حوزه از پردازش تصاویر ماهواره‏ ای تا پردازش تصاویر پزشکی و از کشف الگوهای موجود در داده‏ های متنی تا کاربردهای صنعتی باعث شده این حوزه نه تنها به یک حوزه ‏ی تحقیقاتی فعال بلکه به یک حوزه‏ ی کاملاً تأثیرگذار صنعتی و پزشکی تبدیل شود. در پی برگزاری موفق اولین و دومین دوره ‏ی کنفرانس بین المللی بازشناسی الگو و تحلیل تصویر انجمن ماشین بینایی و پردازش تصویر ایران در سال‏های 91 و 93، دانشگاه شهرکرد به حول و قوّه‌ی الهی با همکاری انجمن ماشین بینایی و پردازش تصویر ایران سومین دورهی کنفرانس بین‏المللی بازشناسی الگو و تحلیل تصویر را در تاریخ 30 و 31 فروردین 96 در دانشکده فنی مهندسی برگزار خواهد کرد. هدف اصلی این کنفرانس، فراهم آوردن امکان هم‌اندیشی و بهبود همکاری میان متخصصان حوزه‌های مختلف مرتبط با بازشناسی الگو و تحلیل تصویر و ایجاد بستری مناسب برای تعامل بین پژوهشگران فعال در این حوزه و صنایع مرتبط است.

    کمیته‌ی برگزاری کنفرانس از تمام پژوهشگران، اساتید، متخصصین فعال در صنایع و سایر صاحبنظران علاقه‌مند به حوزه‌ی بازشناسی الگو و تحلیل تصویر دعوت می‏نماید که با حضور فعال خود از طریق ارائه‏ ی مقاله و حضور در کنفرانس و برنامه‏ های جانبی آن، باعث نیل به اهداف کنفرانس شوند.


    نشانی دبیرخانه کنفرانس: شهرکرد، بلوار رهبر، دانشگاه شهرکرد، دانشکده فنی و مهندسی، دبیرخانه کنفرانس بازشناسی الگو وتحلیل تصویر ایران

    رایانامه: info@ipria2017.com

مقالات جدیدترین رویدادها
مقالات جدیدترین ژورنال ها