تاکنون مقاله ای برای این رویداد ثبت نشده است!!!
  • پنجمین کنفرانس بین المللی فناوری های نوآورانه در زمینه علوم، مهندسی و تکنولوژی
    دسته بندی ها : علوم سیاسی - علوم انسانی - علوم پایه - علوم قضایی
    سطح رویداد : بین المللی
    نوع رویداد : حضوری
    مهلت ثبت نام : 1399/10/07
    تاریخ انتشار : 1399/10/11
    دبیرخانه رویداد : دبیرخانه دائمی رویداد
    وضعیت رویداد : برگزار شده
    جزئیات بیشتر رویداد
    • مهلت ارسال چکیده : 1399/10/04
    • مهلت ارسال مقاله : 1399/10/05
    • زمان برگزاری : 1399/10/10
    • شهر محل برگزاری : آتن
    • دبیرخانه رویداد : دبیرخانه دائمی رویداد
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد : -
    • ایمیل دبیرخانه رویداد: -

    امروزه فناوری نقش اساسی در بهبود زندگی مردم ایفا می نماید لذا استفاده از نظریات و تخصص جامعه نخبگان دانشگاهی و صنعتی برای برنامه ریزی جهت تقویت چرخه صنعت و تولیدات در زمینه های مختلف علوم ، مهندسی و بکارگیری یافته های جدید جهت بومی سازی و بکارگیری تکنولوژی های نوین مهندسی در جهان یک نیاز مهم می باشد.همچنین نتایج حاصل از علوم مهندسی در پیشرفت تکنولوژی های نو و استفاده از آنها در جوامع بشری مستلزم مدیریت برفرآیند تولید، انتقال و توسعه این علوم میباشد. نوآوری در علوم مهندسی عامل پیشرفت کشورهای توسعه یافته در همه جهات می باشد.

    ضرورت توجه به وجود عناصر کاربردی در علوم مهندسی می تواند حتی پایه های تولید ناخالص ملی برای عرصه صادرات پایدار به کشورهای منطقه و جهان تلقی گردد لذا تقویت هرچه بیشتر تکنولوژی در علوم مهندسی و توسعه آن موجبات خودباوری مردم یک کشور را افزایش داده و آنرا به یک کشور مهم در جهان تبدیل می کند، پس حرکت به سوی توسعه وآبادانی زمانی تحقق می یابد که زیرساخت های علمی وعملی در این علوم موجود باشد.دانشگاه ها، نهادهای مرتبط با علوم مهندسی، دستگاه های اجرایی و سازمان های صنعتی ضامن ومجری ایجاد این زیرساخت ها هستند.

    از این روآکادمی تخصصی فناوری و تکنولوژی  با همکاری جمعی از دانشگاه های معتبر و پیشرو در حوزه علوم و مهندسی اقدام به پنجمین کنفرانس بین المللی فناوری های نوآورانه در زمینه علوم، مهندسی و تکنولوژی در آتن - یونان کرده است.

    پنجمین کنفرانس بین المللی فناوری های نوآورانه در زمینه علوم، مهندسی و تکنولوژی

    که با حضوراساتید بزرگوار دانشگاه های معتبر جهان و نهادهای علمی پژوهشی فرصتی مناسب جهت تبادل  اطلاعات و ارائه ی یافته های پژوهشی نوین و گردهم آوردن صاحب نظران، اندیشمندان، دانشگاهیان، سیاستگزاران و مدیران، سازمانهای ذی ربط و علاقه مند، مهندسین مشاور و متخصصان و علاقه مندان مباحث علوم مهندسی در تاریخ 10و 11 دی ماه  برگزار خواهد شد. امید است برگزاری این کنفرانس امکان تبادل نظر و ایجاد ارتباط علمی با دانشگاه ها ومراکزتخصصی کشور و جهان در زمینه مفاهیم مشترک علوم و مهندسی وسایرموضوعات مرتبط با محورهای کنفرانس را فراهم سازد. بر این اساس، دبیرخانه اولین کنفرانس بین المللی فناوری های نوآورانه در زمینه علوم، مهندسی و تکنولوژی با افتخار از تمامی متخصصان، کارشناسان، دانشجویان، پژوهشگران و دانشمندان مراکز علمی ، تحقیقاتی و صنعتی دعوت می نماید با شرکت در برنامه های متنوع این کنفرانس در این رویداد مهم بین المللی مشارکت نموده وبا ارائه آخرین دستاوردهای علمی و اجرایی خود، زمینه دستیابی به اهداف فوق را فراهم سازند.

مقالات جدیدترین رویدادها