سومین کنگره بین المللی مهندسی، فناوری و نوآوری
سطح پشتیبانی : نقره ای
اینستاگرام تی پی بین
همایش ، رویداد ، ژورنال
حوزه های تحت پوشش رویداد
تاکنون مقاله ای برای این رویداد ثبت نشده است!!!
  • سومین کنگره بین المللی مهندسی، فناوری و نوآوری
    دسته بندی ها : علوم پایه
    سطح رویداد : بین المللی
    نوع رویداد : حضوری
    مهلت ثبت نام : 1399/11/03
    تاریخ انتشار : 1400/04/27
    دبیرخانه رویداد : دبیرخانه دائمی رویداد
    وضعیت رویداد : برگزار شده
    جزئیات بیشتر رویداد
    • مهلت ارسال چکیده : 1399/10/24
    • مهلت ارسال مقاله : 1399/10/25
    • زمان برگزاری : 1400/04/26
    • شهر محل برگزاری : رم
    • دبیرخانه رویداد : دبیرخانه دائمی رویداد
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد : -
    • ایمیل دبیرخانه رویداد: -

    سومین کنگره بین المللی مهندسی، فناوری و نوآوری با همکاری علمی موسسه واست (waset) در تاریخ 26 الی 27 تیر ماه 13400در سالن همایش های بین المللی دارم اشتاتیوم با هدف استفاده از نظریات و تخصص جامعه نخبگان دانشگاهی و صنعتی برای برنامه ریزی جهت تقویت چرخه صنعت و تولیدات در زمینه های مختلف علوم ، مهندسی و بکارگیری یافته های جدید جهت بومی سازی و بکارگیری تکنولوژی های نوین مهندسی در جهان، برگزار خواهد شد.

    امید است برگزاری این کنگره امکان تبادل نظر و ایجاد ارتباط علمی با دانشگاه ها ومراکزتخصصی کشور و جهان در زمینه مفاهیم مشترک علوم و مهندسی وسایرموضوعات مرتبط با محورهای کنفرانس را فراهم سازد. بر این اساس، دبیرخانه سومین کنگره بین المللی مهندسی، فناوری و نوآوری با افتخار از تمامی متخصصان، کارشناسان، دانشجویان، پژوهشگران و دانشمندان مراکز علمی ، تحقیقاتی و صنعتی دعوت می نماید با شرکت در برنامه های متنوع این کنفرانس در این رویداد مهم بین المللی مشارکت نموده وبا ارائه آخرین دستاوردهای علمی و اجرایی خود، زمینه دستیابی به اهداف فوق را فراهم سازند.

    سومین کنگره بین المللی مهندسی، فناوری و نوآوری

    لازم به ذکر است شهر دارم اشتات یکی از شهر های کشور آلمان است که عنصر 110 جدول مندلیوف به نام این شهر نام گذاری شده است٬ دارم اشتات به خاطر دستاوردهای علمی این شهر دانشگاهی در شاخه‌های مختلف علوم پایه و علوم مهندسی شهرت جهانی دارد. دانشگاه دارم اشتات  برای اولین بار در دنیا رشته مهندسی برق را ارائه کرد.

    این رویداد مهندسی در این شهر و در مرکز همایش های بین المللی دارم اشتاتیوم برگزار خواهد شد و از تمامی پژوهشگران حوزه مهندسی و فناوری دعوت می گردد که با ارسال مقاله فناوری محور خود در این رویداد شرکت نمایند.

مقالات جدیدترین رویدادها
مقالات جدیدترین ژورنال ها