سومین همایش تدبیر مدیریت، حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار
سطح پشتیبانی : نقره ای
همایش ، رویداد ، ژورنال
اینستاگرام تی پی بین
حوزه های تحت پوشش رویداد
تاکنون مقاله ای برای این رویداد ثبت نشده است!!!
  • سومین همایش تدبیر مدیریت، حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار
    دسته بندی ها : علوم انسانی - مدیریت - اقتصاد - حسابداری
    سطح رویداد : ملی
    نوع رویداد : حضوری
    مهلت ثبت نام : 1399/12/20
    تاریخ انتشار : 1399/12/23
    دبیرخانه رویداد : دبیرخانه دائمی رویداد
    وضعیت رویداد : برگزار شده
    جزئیات بیشتر رویداد
    • مهلت ارسال چکیده : 1399/12/19
    • مهلت ارسال مقاله : 1399/12/20
    • زمان برگزاری : 1399/12/22
    • شهر محل برگزاری : مشهد
    • دبیرخانه رویداد : دبیرخانه دائمی رویداد
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد : -
    • ایمیل دبیرخانه رویداد: -

    بی شک هر فعالیت نظام مند علمی، در گرو تلاش خردمندانه تمامی اساتید، مدیران، پژوهشگران و دانشجویان و تمامی اهالی قلم است. خداوند را سپاسگزاریم بابت برگزاری موفق دو دوره این همایش و استقبال بی نظیر شما پژوهشگران عزیز، و بسیار سپاسگزاریم از همراهی عزیزانی که از سراسر ایران و از راه های دور و نزدیک با دبیرخانه همایش در ارتباط بودند و با حضور در شهر مقدس مشهد، ما را در هرچه بهتر برگزار کردن این همایش یاری رساندند.

    همانطور که مستحضرید "نخستین همایش تدبیر مدیریت، حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار" در بهمن ماه 1397 و در محل هتل 4 ستاره آرتاگوانا مشهد مقدس با حضور بیش از 100 نفر از پژوهشگران و اساتید برجسته برگزار و بیش از 180 مقاله برای دبیرخانه این همایش ارسال شده بود. 

    "دومین همایش بین المللی تدبیر مدیریت، حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار"  نیز در تیرماه 1398 و در تالار آفاق و با حضور بیش از 150 اندیشمند این حوزه برگزار شد. در این دوره از همایش نیز بیش از 145 مقاله توسط دبیرخانه همایش دریافت شد. 

    بر طبق برنامه ریزی انجام شده و طبق آخرین مصوبه شورای سیاستگذاری همایش در پایان دومین دوره، مبنی بر برگزاری سومین دوره همایش در تابستان 1399، اقدامات اولیه برگزاری سومین دوره این همایش انجام شد. اما متاسفانه شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه برگزاری همایش را برای برگزار کنندگان سخت کرد. با این حال این همایش با تاخیر دوماه بزودی برگزاری خواهد شد. لذا اولین جلسه شورای سیاستگذاری در مورد سومین دوره همایش در بهمن ماه 1398 برگزار شد و مقرر شد تا سومین همایش تدبیر مدیریت، حسابداری و اقتصاد در توسعه پایدار 2 اسفند ماه 1399 در مشهد مقدس برگزار شود.  بر همین اساس از تمامی نخبگان، دانشجویان، اساتید و پژوهشگران عزیز دعوت میشود تا ما را در هرچه بهتر برگزار کردن این همایش یاری رسانند. شما می توانید به عنوان اعضای کمیته علمی، اعضای کمیته داوران و یا نویسنده مقاله با این همایش همکاری داشته باشید.

مقالات جدیدترین ژورنال ها