• جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ ارائه: 1400/08/18
    • تاریخ انتشار در تی پی بین: 1400/09/25
    • تعداد بازدید: 237
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد: -

    روش تولید مبل قالی کرمان

    در دنیای مدرن امروزی مبلمان جزئی از زندگی ما می باشد. و نماینده ی فرهنگ و هنر مردمیست که از آن استفاده می کنند. امروزه با وجود اینکه طرح ها و سبک های بسیار زیاد و متنوعی در اختیار متقاضیان قرار دارد اما برای انتخاب کردن مبلمانی که هم راحت باشد و هم جلوه ی لوکس به فضا بدهد و در کنار همه اینها از طرحی اصیل و ریشه دار بهره ببرد گزینه های زیادی در دسترس نداریم.

    در این میان مبل قالی کرمان به دلیل داشتن ظاهری لوکس که از منبت کاری حرفه ای آن سرچشمه می گیرد و راحتی که مدیون فرش دستباف کرمان است یکی از بهترین انتخاب ها در این سبک مبلمان است. که توانسته جای خودرا در میان خانه ی ایرانی ها و برخی از کشورهای منطقه باز کند.

    از آن جایی که حضور این گونه مبلمان در دکوراسیون خانه فضایی لوکس را تداعی می کند تقاضای خرید آن نیز نسبت به گذشته افزایش یافته و به همین منظور نمونه های ماشینی و کارخانه ای این محصول با قیمتی پایین تر در دسترس عموم قرار دارد. اما با توجه به اینکه این مبلمان جزئی از میراث هنری و صنعتی کرمان می باشد که تا کنون پژوهش ویژه ای در خصوص روش تولید آن به صورت خاص انجام نگرفته بر آن شدیم تا با استفاده از تحقیقات میدانی، صحبت با اساتید مجرب و استفاده از منابع معتبر کتابخانه ای روش تولید مبلمان قالی اصیل کرمان را به صورت دقیق مورد پژوهش و واکاوی قرار دهیم.

سوال خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام می کنم
مقالات جدیدترین رویدادها
مقالات جدیدترین ژورنال ها