• بررسی تأثیر رضایت از آموزش الکترونیکی و آنلاین بر یادگیری و نگرش استفاده مداوم از آموزش غیرحضوری دانش آموزان دوره ابتدایی قشم

    جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ ارائه: 1400/06/20
    • تاریخ انتشار در تی پی بین: 1400/12/03
    • تعداد بازدید: 173
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد: -

    بررسی تأثیر رضایت از آموزش الکترونیکی و آنلاین بر یادگیری و نگرش استفاده مداوم از آموزش غیرحضوری دانش آموزان دوره ابتدایی قشم

    این پژوهش با هدف بررسی تأثیر رضایت از آموزش الکترونیکی و آنلاین بر یادگیری و نگرش استفاده مداوم از آموزش غیرحضوری کارکنان بیمارستان آیت الله کاشانی وابسته به سازمان تأمین اجتماعی انجام پذیرفت پژوهش حاضر از نظر هدف، کاربردی است و از نظر شیوه گردآوری و تحلیل اطلاعات، این تحقیق توصیفی و از نوع همبستگی بود. جامعه آماری تحقیق حاضر عبارت است از کلیه دانش آموزان دوره ابتدایی قشم می باشد. از بین دانش آموزان دوره ابتدایی قشم، در بخش های متخلف به صورت تصادفی خوشه ای تعداد 231  بر اساس جامعه آماری و با استفاده از فرمول کوکران انتخاب و پرسشنامه در بین ایشان توزیع و جمع آوری شد.

    برای گردآوری اطلاعات از کتب، مقالات و مجلات تخصصی در حوزه مدیریت استفاده شد، همچنین برای جمع آوری داده ها از روش های پیمایشی و میدانی استفاده شد. برای جمع آوری داده ها از طریق پرسشنامه استاندارد مقاله بیس کیمیلوگلو و همکاران ( 2017) صورت گرفت همچنین چون مقدار آلفای محاسبه شده، بیشتر از 0.70 شده، پایایی ابزار اندازه گیری قابل قبول تلقی می گردد. با توجه به نوع و ماهیت پژوهش حاضر جهت تجزیه و تحلیل داده ها که با استفاده از نرم افزار spss22 انجام شد در سطح آمار توصیفی از جداول و ترسیم نمودار استفاده شد و جهت بررسی فرضیات در این تحقیق از روش معادلات ساختاری و تجزیه تحلیل عاملی تأییدی با استفاده از نرم افزار اسمارت پی ال اس (smart pls) استفاده شد.

    نتایج نشان داد رضایت از آموزش الکترونیکی و آنلاین بر یادگیری دانش آموزان دوره ابتدایی قشم تأثیر مثبت دارد( 1.96 < t و 0.05 > p).  همچنین رضایت از آموزش الکترونیکی و آنلاین بر نگرش استفاده مداوم از آموزش غیرحضوری دانش آموزان دوره ابتدایی قشم تأثیر مثبت دارد( 1.96 < t و 0.05 > p).

سوال خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام می کنم
مقالات جدیدترین رویدادها
مقالات جدیدترین ژورنال ها