• بررسی عوامل بهبود مدیریت زنجیره تامین سبز با رویکرد بلاک چین

    جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ ارائه: 1400/10/15
    • تاریخ انتشار در تی پی بین: 1401/01/22
    • تعداد بازدید: 157
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد: 09050265032

    بررسی عوامل بهبود مدیریت زنجیره تامین سبز با رویکرد بلاک چین

    هر زنجیره عرضه در ابتدا تحویل مواد خام از یک تامین کننده به یک تولید کننده و در نهایت با ارائه محصول نهایی به مصرف کننده پیاده سازی مناسب مدیریت زنجیره تامین می تواند منافعی مانند افزایش فروش و درآمد، کاهش تقلب و هزینه های سربار، و همچنین افزایش کیفیت را داشته باشد.

    علاوه بر این، منجر به سرعت بخشیدن به تولید و توزیع خواهد شد. در حالی که همه اینها ساده به نظر می رسد، عملا حفظ زنجیره تامین یک کار خسته کننده حتی برای کسب و کارهای کوچک است. اتصال یکپارچه از عناصر مختلف در زنجیره تامین به تدریج هنگامی که یک کسب و کار رشد می کند، بعضا بی ثمرتر می شود.

    به منظور حل این ناکارآمدی و صرفه جویی در پول شرکت، فناوری های مختلف مانند اعمال می شود. در میان این ها ، بلاک چین روش جدیدی برای تغییر کلی بازی است. مطالعه حاضر کاربردی بوده و در زمره مطالعات مروری قرار گرفته است. با توجه به نتایج پژوهش ابعادی همچون عوامل مرتبط با سیستم ، عوامل سازمانی (داخلی)، عوامل خارجی، عملکرد مرتبط با محیط زیست، عملکرد اجتماعی و عملکرد اقتصادی استخراج شدند که هر کدام دارای چندین شاخص می باشند. از این رو با بررسی مطالعات انجام شده محققین دریافتند که می توانند برای پیشبرد مدیریت زنجیره تامین سبز از معیارهای رویکرد بلاک چین بهره ببرد.

سوال خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام می کنم
مقالات جدیدترین ژورنال ها