• تاثیر حسابداری منابع انسانی بر عملکرد مالی سازمان های sme در بورس اوراق بهادار تهران

    جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ ارائه: 1400/10/15
    • تاریخ انتشار در تی پی بین: 1401/01/23
    • تعداد بازدید: 221
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد: 09050265032

    تاثیر حسابداری منابع انسانی بر عملکرد مالی سازمان های sme در بورس اوراق بهادار تهران

    در کسب و کارهای امروزی تاثیر و اهمیت کیفیت خدمات بر هیچ کس پوشیده نیست، ولی نکته ای که موردغفلت قرار گرفته است، چرخه عمر رابطه مشتری و چگونگی تاثیر کیفیت خدمات در مراحل مختلف آن می باشد که به وفاداری برند توسط مشتری نیز ربط پیدا خواهد کرد.

    در پژوهش حاضر به رابطه کیفیت خدمات بر وفاداری به برند با توجه به نقش میانجی واکنش های مشتریان (مطالعه موردی: شعب بانک قوامین در شهر گرگان) پرداخته شد. جامعه آماری برای این تحقیق کلیه مشتریان شعب بانک قوامین در شهر گرگان بود که نمونه آماری به تعداد 516 نفر از مشتریان در نظر گرفته شد، که در نهایت 430 پرسشنامه مورد بررسی قرار گرفت.

    روش مورداستفاده تحقیق، از روش توصیفی، پیماشی از نوع همبستگی انتخاب شد که با کمک نرم افزار spss و برای بررسی و تحلیل فرضیات تحقیق از روش مدل یابی معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزار smart pls استفاده شده است. نتیجه تحقیق نشان داد که بین کیفیت خدمات و واکنش های مشتریان (پاسخ های عاطفی و پاسخ های شناختی) و بین وفاداری به برند با واکنش های مشتریان رابطه مثبت و معنادار وجود دارد. همچنین بین دو متغیر اصلی کیفیت خدمات و وفاداری به برند نیز رابطه مثبت و معنادار وجود دارد.

سوال خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام می کنم
مقالات جدیدترین رویدادها
مقالات جدیدترین ژورنال ها