• بررسی تحلیلی گشتاور ماشین الکتریکی

    نویسندگان :
    جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ ارائه: 1400/12/05
    • تاریخ انتشار در تی پی بین: 1401/01/28
    • تعداد بازدید: 103
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد: 02171053199

    بررسی تحلیلی گشتاور ماشین الکتریکی

    گشتاور خروجی ماشین الکتریکی مقدار نیروی چرخشی است که موتور ایجاد می کند، موج گشتاور در ماشین های الکتریکی می تواند سر و صدا و ارتعاش ایجاد کند. در حالی که موج گشتاور اغلب از لحاظ نظری به خوبی درک می شود، پیش بینی و اندازه گیری دقیق بسیار دشوارتر است.

    اغلب موج گشتاور به عنوان تابعی از آهن ربا و تعامل شکاف با سرعت بسیار کم اندازه گیری می شود، اما این را می توان برای درک پیامدهای آن بر سر و صدا و ارتعاش برآورد کرد و برای درک پاسخ گشتاور در سناریوهای پویا مانند تغییر بار مفید نیست. روش اندازه گیری سرعت آهسته نیز از اثرات سوئیچینگ احتمالی روی مشخصات گشتاور غافل می شود.

    در این مقاله گشتاور در ماشین های الکتریکی معرفی شده است. هدف از انجام این تحقیق بررسی تحلیلی گشتاور در ماشین های الکتریکی می باشد. روش تحقیق توصیفی با استفاده از منابع کتابخانه ای است. با مطالعه تعدادی از پایان نامه ها و مقالات داخلی و خارجی به بررسی ماشین های الکتریکی و همچنین معادلات گشتاور در ماشین های الکتریکی پرداخته شده است. این مقاله چالش های اندازه گیری منابع مختلف موج گشتاور را بررسی می کند و یک روش جایگزین برای اندازه گیری موج گشتاور در سرعت های بالاتر و همچنین به صورت پویا ارائه می دهد. این شامل بهترین شیوه ها و مثال ها می شود .

سوال خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام می کنم
مقالات جدیدترین رویدادها
مقالات جدیدترین ژورنال ها