• مروری بر کاربردهای اینترنت اشیاء (iot) در کاهش چالش های بیماری همه گیر covid-19 و سویه های جدید آن در سال 2022

    جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ ارائه: 1400/12/05
    • تاریخ انتشار در تی پی بین: 1401/01/29
    • تعداد بازدید: 93
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد: 02171053199

    مروری بر کاربردهای اینترنت اشیاء (iot) در کاهش چالش های بیماری همه گیر covid-19 و سویه های جدید آن در سال 2022

    امروزه درمیان فناوری های اطلاعاتی پیشرفته، اینترنت اشیاء یک فناوری نوظهور است که راه حل های بهبود یافته و بهتری را در زمینه پزشکی مانند نگهداری صحیح پرونده پزشکی، نمونه برداری، ادغام دستگاه ها و علل بیماری ها ارائه می کند. فناوری های مبتنی بر حسگر اینترنت اشیاء قابلیتی عالی برای کاهش خطر جراحی در موارد پیچیده و برای همه گیری نوع covid-19 مفید است.

    در زمینه پزشکی، تمرکز اینترنت اشیاء کمک به انجام دقیق درمان موارد مختلف covid-19 می باشد و با به حداقل رساندن خطرات و افزایش عملکرد کلی، کار پزشک را آسان تر می کند. با استفاده از این فناوری، پزشکان به راحتی می توانند تغییرات در پارامترهای حیاتی بیمار covid-19 را تشخیص دهند. در واقع استفاده مناسب از اینترنت اشیاء می تواند به حل صحیح چالش های پزشکی مختلف مانند سرعت، قیمت و پیچیدگی کمک کند.

    به راحتی می توان آن را برای نظارت بر مصرف کالری و درمان هایی مانند آسم، دیابت و آرتریت بیمار covid-19 سفارشی کرد. همچنین اینترنت اشیاء پیروی از دستورالعمل های ایمنی و اقدامات احتیاطی ارائه شده توسط سازمان بهداشت جهانی (who) را آسان تر می کند. تحقیقات نشان داده است که جهان امروزی به امکانات اینترنت اشیاء بیش از هر زمان دیگری نیازخواهد داشت.

    با این حال، اطلاعات کمی در مورد واکنش اینترنت اشیاء نسبت به شکست دادن همه گیری covid-19 ، فناوری های مورد استفاده، راه حل های ارائه شده و نحوه درک جوامع ما از ابزارهای iot در دسترس است. بنابراین، در طول همه گیر ی covid-19، نیاز به مطالعه برنامه های مختلف مراقبت های بهداشتی مجهز به اینترنت اشیاء وجود دارد.

سوال خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام می کنم
مقالات جدیدترین رویدادها
مقالات جدیدترین ژورنال ها