• جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ ارائه: 1400/12/05
    • تاریخ انتشار در تی پی بین: 1401/01/29
    • تعداد بازدید: 231
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد: 02171053199

    بررسی سیستم های یادگیری الکترونیکی مبتنی بر رایانش ابری

    پلت فرم رایانش ابری امروزه رایج و مورد استفاده بسیاری از سازمان ها در دولت، صنعت و دانشگاه قرار می گیرد. برای تدریس و آموزش، محیط مجازی جایگزین مقرون به صرفه ای برای تدریس فیزیکی است. آزمایشگاه هایی که ممکن است به سرعت برای ارائه تمرینات آزمایشگاهی عملی و همچنین برای اجرای برنامه های علمی برای آموزش الکترونیکی پیکربندی شوند.

    رایانش ابری یک مدل محاسباتی از شبکه است، و وظیفه اصلی تایید کاربران برای استفاده از منابع سخت افزاری و نرم افزاری بر اساس تقاضا با پرداخت به ازای استفاده می باشد. رایانش ابری مدلی از استقرار منابع و ظرفیت های محاسباتی است که تمایل دارد بار پیاده سازی و مدیریت برای سازمان کاربر را به حداقل برساند. رایانش ابری زیرساخت های نرم افزاری، فرآیندها و خدمات متنوعی که کاربر می تواند بنا به تقاضای خود از طریق اینترنت، اینترانت، اکسترانت  تنها با پرداخت واقعی خود مصرف کند را ارائه می دهد.

    با این حال، فناوری هایی مانند (web 2.0) و رایانش ابری به ایجاد یک محیط آموزشی موفق تر و قابل اعتمادتر کمک کرده اند و بر نحوه توسعه و بکارگیری برنامه های مبتنی بر گرایش الکترونیکی آینده تأثیر زیادی خواهند داشت. این مقاله تأثیر استفاده از محاسبات ابری برای یادگیری الکترونیکی را ارائه می کند که حاوی یک محیط نوآورانه ناشی از محیط های یادگیری مجازی و شخصی است. این مقاله مفاهیم یادگیری الکترونیکی و زیرساخت رایانش ابری را با مزایای کلیدی آنها معرفی می کند. رایانش ابری به عنوان فناوری پیشرفته ای ظهور کرده است که نوآوری ها برای آموزش را تسریع کرده است. آموزش الکترونیکی یکی از راه هایی است که در آن شکاف بین آموزش سنتی و هوشمند پل شده است.

سوال خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام می کنم
مقالات جدیدترین رویدادها
مقالات جدیدترین ژورنال ها