• جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ ارائه: 1400/12/05
    • تاریخ انتشار در تی پی بین: 1401/02/07
    • تعداد بازدید: 162
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد: 02171053199

    چگونگی آموزش حسابداری ایران در آینده

    امروزه به دلیل تغییرات ایجاد شده در بازار کار و متفاوت بودن نیازهای این بازار، لزوم تغییر در امر آموزش برای همه مسجل نموده است. اکثر کشورهای پیشرو، با تشخیص به هنگام لزوم این تغییر به ایجاد تحول در آموزش خود اقدام نموده اند. کشور ایران نیز باید به چنین امر مهم و ضروری، توجه بیشتر و خاصی داشته باشد.

    حسابداری و آموزش آن نیز جدا از این مقوله نبوده و لازم است تا با استفاده از فناوری های جدید و اطلاعات به روز، محتوای درسی و شیوه های آموزشی را تغییر داده و متحول نماید، زیرا حسابداری یکی از رشته های کاربردی و حساس به اطلاعات بوده و از جمله مشاغلی است که به تنظیم، طبقه بندی و تفسیر تمام اطلاعات و با ریز جزئیات یک شرکت یا سازمان می پردازد، به همین دلیل یکی از دغدغه های مدیران، استخدام حسابداری توانمند و آشنا با فن آوریهای نوین و مسلط به قوانین و تغییرات ایجاد شده در بازار است.

    دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی که نقش بسزایی در پرورش نیروی انسانی توانمند و متخصص دارند می توانند در مرتفع کردن این نیاز به کارفرمایان و شرکت ها کمک نمایند. از طرفی کارهای روتین جای خود را به تجزیه و تحلیل های پیشرفته داده اند، مدیران در شغل های سازمانی نیاز به افرادی دارند که مغز متفکر و تحلیلگری داشته باشند، از این رو افراد باید آموزش های لازم را از قبل در مراکز مربوطه دیده باشند.

سوال خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام می کنم
مقالات جدیدترین ژورنال ها