• نقش تجارت الکترونیک و بازاریابی اینترنتی در رونق کارآفرینی و بهبود فضای کسب و کار

    نویسندگان :
    جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ ارائه: 1401/03/03
    • تاریخ انتشار در تی پی بین: 1401/03/16
    • تعداد بازدید: 286
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد: ۰۳۱۳۴۲۰۳۰۰۶

    نقش تجارت الکترونیک و بازاریابی اینترنتی در رونق کارآفرینی و بهبود فضای کسب و کار

    در یک نگاه کلی می توان تجارت الکترونیک را زیر مجموعه ای از کسب و کار الکترونیک که ارمغان فن آوری اطلاعات می باشد دانست استقرار الکترونیک نیازمند بسترسازی های مناسب اقتصادی و فنی مخابراتی حقوق انسانی و فرهنگی می باشد. هدف از تحقیق بررسی نقش تجارت الکترونیک در تحول ودگرگونی اقتصادی است .پروژه حاضر به روش کتابخانه ای است .

    تأثیر مستقیم و غیرمستقیم فناوری اطلاعات و ارتباطات در کلیه ساختارها و سطوح زندگی مردم عادی و نفوذ و توسعه ابزارهای این پدیده عصر جدید در پیچیده ترین فعالیت ها، مؤثرترین عامل در راه توسعه تکنولوژیک و به تبع آن اطلاعاتی بشر بوده است. ظرفیت های بالقوه فناوری اطلاعاتی و ارتباطات مدیران پیشرون مجاب می کند تا با نگرشی عمیق بر ابزارهای این پدیده جهانی به منصه ظهور برسانند با این دیدگاه سعمی می شود تا با نگاهی گسترده زمینه های بهترسازی فناوری اطلاعات و ارتباطات و کارکردهای آن در تحولات درون سازمانی و ارتباطات برون سازمانی مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد، باشد.

    نخست اینکه با ایجاد ارتباطات بسیار گسترده و فراگیر که به آسانی انجام می گیرد تحول عظیمی در تجارت سنتی ایجاد نموده و به آن سرعت بخشیده است که به نوبه خود موجب شکوفایی اقتصاد و در نتیجه اشتغال بیشتر می گردد . دوم اینکه این فناوری خود را تبدیل به شاخه جداگانه ای از کسب و کار گردیده و افراد بسیاری را به خود جذب نموده است بطوری که که امروزه بار قابل توجهی از کار آفرینی بر دوش این شاخه از دانش قرار گرفته است. در این مقاله سعی شده است نقش تجارت الکترونیک و بازاریابی اینترنتی در رونق کارآفرینی و بهبود فضای کسب و کار را تشریح نماید.

سوال خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام می کنم
مقالات جدیدترین رویدادها
مقالات جدیدترین ژورنال ها