• بررسی حرکت فرهنگیان ، ارتباطات بین فرهنگی در مقابل چالش های درونی در جهاد تبیین

    جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ ارائه: 1401/02/28
    • تاریخ انتشار در تی پی بین: 1401/04/08
    • تعداد بازدید: 107
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد: 02171053833

    بررسی حرکت فرهنگیان ، ارتباطات بین فرهنگی در مقابل چالش های درونی در جهاد تبیین

    زمینه و هدف: جهاد فریضه واجبی است که از فروعات دین محسوب می شود و انجام آن با شرایط خاص خود دنبال می شود. جهاد، زره محکم و سپر مطمئن خداوند است. جهاد تبیین را از زبان مقام معظم رهبری مدظله العالی به تعریف نشسته ایم و در این نوشتار به نوع حرکت دانش آموزی و فرهنگیان در مقابل چالش های درونی در جهاد تبیین پرداخته می شود.

    روش مطالعه: شیوه گردآوری اطلاعات در این مقاله کتابخانه ای و تجزیه و تحلیل براساس شیوه تحلیل محتوا و از نوع کیفی است. در این پژوهش مقابله اقدامات فرهنگیان در برابر اقدامات دشمن طرح گردیده و محور تحقیق نکاتی است که مهمترین کارآمدی را در خود دارند. یافته ها: در بررسی این پژوهش دریافت می گردد که فرهنگیان در جایگاه خویش در جلوگیری از بسیاری از شایعات دشمن جهت تشویش اذهان مردم، می توانند نیروی بسیار موثری باشند و همچنین با بی توجهی به ترفندهای دشمنان و عدم انتشار اکاذیب آنها می توانند نقشه های شوم آنها را در نطفه خفه نمایند.

    نتیجه گیری: برای عملیاتی نمودن جهاد تبیین در مسیر بی رنگ نمودن نقشه های دشمن عوامل درونی جامعه زیستی بسیار موثر است که یکی از این عوامل معلمان و دانش آموزان محسوب می شوند که می توانند با روشنگری و دریافت اطلاعات لازم پیرامون هر حرکت خزنده دشمن که به مرحله بومی می رسد دیوار استقامتی علمی حاصل نمایند و نقشه های آنان را خنثی سازند.

سوال خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام می کنم
مقالات جدیدترین رویدادها