• بررسی ساختار و ابعاد crm در بهبود عملکرد از منظر پدیدارشناسی (مطالعه موردی: شرکت کارگزاری بورس فارابی کرج)

    جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ ارائه: 1401/04/12
    • تاریخ انتشار در تی پی بین: 1401/05/05
    • تعداد بازدید: 202
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد: ۰۹۰۳۳۸۴۵۱۶۷

    بررسی ساختار و ابعاد crm در بهبود عملکرد از منظر پدیدارشناسی (مطالعه موردی: شرکت کارگزاری بورس فارابی کرج)

    هدف: هدف پژوهش حاضر، بررسی ساختار و ابعاد crm در بهبود عملکرد از منظر پدیدارشناسی (مطالعه موردی: شرکت کارگزاری بورس فارابی ) شهر کرج، در نیمه دوم سال 1400 است. روش شناسی: مطالعه ی حاضر مطالعه ای کیفی با طرح پدیدارشناسی است و جامعه آماری آن شامل، مشتریان شرکت کارگزاری بورس فارابی شهر کرج بود که در این پژوهش محققان بعد از مصاحبه 22 به اشباع نظری رسیدند و در عمل، مفاهیم جدیدی به دست نیامد، اما برای اطمینان خاطر تعداد 40 مصاحبه انجام شد.

    بمنظور جمع آوری داده ها از پرسشنامه های مدیریت ارتباط با مشتری، استفاده شد. ابزار جمع آوری اطلاعات، مصاحبه های عمیق نیمه ساختار یافته بود. همچنین بررسی منابع کتابخانه ای چاپی و الکترونیکی با استفاده از داده پایگاه های معتبر علمی و در دسترس از دیگر منابع پژوهش بودند. یافته ها: جهت تجزیه و تحلیل داده ها و شناسایی اثرات متغیرهای پژوهش، متن مصاحبه ها وارد نرم افزار maxqda شد.

    نتایج نشان داد که نا امیدی از بازار فعلی، اختلال در ورود به سامانه، پشتیبانی مناسب، عدم کلاس های آموزشی مداوم بر میزان بهبود عملکرد کارکنان، تاثیر مثبت و معنی داری دارد. نتیجه گیری: با توجه به نتایج تحقیق میتوان چنین نتیجه گیری کرد، مدیریت ارتباط با مشتری میتواند نقش مهمی در بهبود عملکرد شرکت کارگزاری بورس فارابی در شهر کرج ایفا نماید؛ لذا پیشنهاد می شود که مدیران این کارگزاری با انتخاب یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری توانمند، بهبود عملکرد کارکنان خود و بالتبع این شرکت را افزایش دهند .

سوال خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام می کنم
مقالات جدیدترین رویدادها