• جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ ارائه: 1401/03/31
    • تاریخ انتشار در تی پی بین: 1401/06/03
    • تعداد بازدید: 202
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد: 09050265032

    کارآفرینی ورزشی

    در جهان پرفراز و نشیب امروز، اعمال تفکر نوآورانه و استفاده از آن در صنایع و سازمانها امری اجتناب ناپذیر است. در این عرصه، ورزش به عنوان ششمین صنعت درآمدزای کشورهای توسعه یافته ، توجه بسیاری از مدیران را به خود معطوف داشته است. مدیرانی که رشد یا افول سازمانها به بینش، بصیرت، توانایی و خلاقیت آنها بستگی دارد.

    بداهت این موضوع نزد صاحبنظران آشکار است که اگر مدیران صنایع و سازمانها خلاقیت، نوآوری و خطرپذیری را سرلوحه امور کاری خود قرار دهند، فرصت های اقتصادی را بهتر درک کرده و قادرند از منابع موجود به منظور تولید و بهره وری، استفاده بیشتری نمایند. در شرایط پرتغییر کسب و کار جهانی، همواره نوآوری و تغییر نیز بر کانون ورزش اثرگذار بوده اند.

    همچنانکه رقابت جهانی در این حوزه افزایش می یابد، سازمانهای ورزشی نیز به منظور حصول مزایای رقابتی بیشتر، از طریق نوآوری، ماهیت خود را نمایان می سازند. از این رو، یکی از راه هایی که باعث می شود تا مدیران و بازاریابان ورزشی همچنان در عرصه رقابتی باقی بمانند این است که کارآفرین باشند. کارآفرینی مسیری را به صاحبان مشاغل ارائه می دهد که قصد دارند عملکرد کلی شان را بالا ببرند. با وجود اینکه بسیاری از پژوهشگران مدیریت ورزشی بر جنبه های مختلف کارآفرینی - همچون کارآفرینی بین المللی و کارآفرینی تکنولوژیک - تمرکز دارند، ارتباط محدودی بین ادبیات کارآفرینی و مدیریت ورزشی وجود دارد.

سوال خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام می کنم
مقالات جدیدترین رویدادها
مقالات جدیدترین ژورنال ها