• تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر کارآفرینی در کسب وکارهای اینترنتی

    جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ ارائه: 1401/03/31
    • تاریخ انتشار در تی پی بین: 1401/06/05
    • تعداد بازدید: 151
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد: 09050265032

    تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر کارآفرینی در کسب وکارهای اینترنتی

    فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) با برخورداری از ویژگی ها و قابلیت های مختلف توانسته است انعطاف پذیری قابل توجهی را در زمینه کارآفرینی از خود نشان دهد. افزایش سرعت و دقت، کاهش حجم فیزیکی سیستم های ذخیره اطلاعات، شفافیت در فرایند ها، امکان کار از راه دور و کاهش هزینه ها نمونه هایی از این ویژگی ها می باشند. در این مقاله به بررسی نقش فناوری اطلاعات به خصوص کسب و کار اینترنتی و تجارت الکترونیک در کارافرینی پرداخته شده است.

    فناوری اطلاعات دنیا را به صورت دهکده ای متصل به هم بوجود آورده است و دهکده جهانی پدید آمده است و باعث شده که علاوه بر شکستن مرزهای جغرافیایی ، مرزهای فکری و عملی را در جوامع سنتی بشکند و همین سبب شده است اقتصاد ملی جای خود را به اقتصاد جهانی بدهد.

    در این مقاله تاثیر تغییرات عصر اطلاعات و دهکده جهانی بر کارافرینی و کار آفرینان و ایجاد فرصت های شغلی جدید مورد بررسی قرار گرفته است. و برای رسیدن به این مهم به تعریف و چیستی فناوری اطلاعات، کار آفرینی اینترنتی ، کسب و کار اینترنتی و تجارت الکترونیک پرداخته ایم. ارتباط بین کارافرینی و فناوری اطلاعات ارتباطی دوسویه است ، همانگونه که کار آفرینی و نیاز به ایجاد و توسعه شغلی باعث توسعه فناوری های اطلاعات شده و فناوری اطلاعات نیز باعث بوجود آمدن شکلی مدرن از کارافرینی شده است.

سوال خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام می کنم
مقالات جدیدترین رویدادها