• سوء رفتار با کودکان ( روشنفکری خانواده های مدرن )

    نویسندگان :
    جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ ارائه: 1401/02/28
    • تاریخ انتشار در تی پی بین: 1401/06/08
    • تعداد بازدید: 250
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد: 02171053833

    سوء رفتار با کودکان ( روشنفکری خانواده های مدرن )

    کودک از زمانی که پا به عرصه جهان می گذارد با خودش اضطراب را می آورد، لذا وظیفه مادر از بین بردن اضطراب می باشد. کودکی که پیوسته نگران قهر و بی میلی والدینش باشد به واکنش های اضطرابی مثل جویدن ناخن، بی اختیاری ادرارو بهانه جویی های آزار دهنده متوسل می شود. همانطور که کودک باید به شما اعتماد کند، شما نیز به او اعتماد کنید. به دنیا و تحلیل های کودکانه اش بها داده و احترام بگذارید. هرگز فکر نکنید که او نمی فهمد.

    حافظه دراز مدت کودک از سه سالگی فعال می شود، پس در حضور آنها مراقب رفتار و اعمال خود باشید. اندوه کودک را به حساب آورید ، غمش را سبک نشمارید و او را مسخره نکنید. در راه کسب استقلال و اعلام موجودیتش کمک رسان باشید. سعی نکنید با تنبیه روانی و عاطفی، هوشیارش کنید. هدف و روش کار : این مقاله یک مطالعه مروری است که با هدف تاثیر روشنفکری خامواده های مدرن بر سوء رفتار با کودکان انجام شده است.

    یافته ها: شواهد نشان می دهد که سوء رفتار با کودک به اشکال مختلف در خانواده ها به صورت خواسته یا ناخواسته توسط والدین وجود دارد. نتیجه گیری: انواع دیدگاه های مدرن، والدین تحصیل کرده و شاغلی که نگهداری فرزند خود را به مهد کودکها و مراقبین کودک در منزل می سپارند، خستگی و نداشتن بهداشت روان والدین همگی به صورت ناخواسته باعث سوء رفتار با کودک خواهند شد.

سوال خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام می کنم
مقالات جدیدترین رویدادها
مقالات جدیدترین ژورنال ها