• سنجش بکارگیری استراتژی جودویی در شرکت رادیاتور ایران

    جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ ارائه: 1401/02/28
    • تاریخ انتشار در تی پی بین: 1401/06/22
    • تعداد بازدید: 173
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد: 02171053833

    سنجش بکارگیری استراتژی جودویی در شرکت رادیاتور ایران

    شرکتها، سازمانها و موسسات با دیجیتالی شدن فعالیتها و عملیات از سوی بازار عرضه - فعالان بازار کار- و تنوع درخواستها از سوی مشتریان به اهمیت زمان پی برده اند و ضرورت تغییر و پاسخگویی بهنگام را دریافته اند. شرکت رادیاتور ایران برای ارائه عکس المعمل مناسب به این تغییرات پر شتاب درصدد سنجش مدل استراتژی جودویی است که محقق در پی پایش اصول و تکنیک های آن در این شرکت برای دستیابی به بازار پر رونق تر است.

    اکنون عمدتا از روش های تجربی بهره گیری می شود و اثرات کمی در موفقیت شرکت داراست. این استراتژی رزمی « جودویی » در حال ورود به فضای تجارت و  کسب وکار است که استفاده از آن شرکت رادیاتور ایران را در مقابل رقبای داخلی حفظ می کند و سهم بازار بیشتری به وی می دهد. با اعمال و استفاده از استراتژی « جودویی » شرکت رادیاتور ایران از یک شرکت کم فعال و لخت به یک شرکت فعال و اثرگذار تبدیل می شود. به دلیل بهره گیری های تجربی وغیر علمی توسط شرکت رادیاتور ایران، ضرورت دارد که روش های تجربی و دیربازده تغییر کند و روش های علمی و آزموده شده جای آن را بگیرد.

    فنون رزمی « جودویی » در حال تعمیم دادن خود به کسب و کار است و اهمیت استفاده از آن توسط برخی از سازمان ها آزموده شده است و لذا ضرورت دارد شرکت رادیاتور ایران که یک شرکت متوسط است برای مقابله با رقبا از آن بهره گیری کند. اهداف کاربردی حاصل از کاربردهای متصور از تحقیق و نتیجه مقاله برای شرکت ها و سازمان های فعال در زمینه تجارت، کسب وکار و بازاریابی برای - رشد فروش شرکت - افزایش سهم بازار- تغییر تاکتیک ها باشد. نتایج قابل انتظار مورد استفاده استراتژی جودویی می تواند توسط افراد فعال در زمینه کسب و کار، دانشجویان و محققین و سازمانها و ارگانها مورد استفاده قرار گیرد.

سوال خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام می کنم
مقالات جدیدترین رویدادها