• بررسی میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات بانکداری (مورد مطالعه: بانک ملت شعبه چمستان)

    جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ ارائه: 1401/06/15
    • تاریخ انتشار در تی پی بین: 1401/08/15
    • تعداد بازدید: 78
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد: 02171053199

    بررسی میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات بانکداری (مورد مطالعه: بانک ملت شعبه چمستان)

    هدف پژوهش حاضر بررسی میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات بانکداری مطالعه موردی بانک ملت شعبه چمستان و شعبه شیخ فضل الله نوری آمل می باشد. این پژوهش از نظر نوع هدف، کاربردی و از نظر نوع روش تحقیق توصیفی -پیمایشی و از نوع همبستگی می باشد.

    داده های این پژوهش از طریق پرسشنامه استاندارد و به روش نمونه گیری طبقه ای و سپس تصادفی ساده جمع آوری شده اند. جامعه آماری این پژوهش از مشتریان بانک ملت هستند که حداقل از یکی از خدمات وب سایت این بانک در مناطق مختلف شهر چمستان استفاده می کنند تشکیل شده است که از این تعداد 196 نفر به عنوان نمونه انتخاب شده اند که با توزیع پرسشنامه بین مشتریان در نهایت 240 پرسشنامه سالم و قابل تحلیل بدست آمد.

    از روایی محتوا و روایی سازه در این تحقیق استفاده شده است. نتایج با استفاده از نرم افزار spss مورد تحلیل قرار گرفت. نتایج حاکی از آن است که پایایی پرسشنامه با 0.826 درصد مورد تایید قرار گرفت. نتایج آزمون نشان داد که، ادعای مربوط به رضایت از سرعت خدمات پذیرفته نمی شود و همین طور ادعای مربوط به رضایت از زمان ارائه خدمات پذیرفته نمی شود ولی در مورد استفاده خدمات الکترونیکی از هر مکان، امنیت استفاده از خدمات الکترونیکی و سهولت استفاده از خدمات الکترونیکی، می توان گفت که رضایتمندی وجود دارد. در این تحقیق مشخص شد که بیشترین رضایت از خدمات بانکداری الکترونیک در بانک ملت می باشد.

سوال خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام می کنم
مقالات جدیدترین ژورنال ها