• تکنولوژی مدرن در حسابداری

    جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ ارائه: 1402/03/03
    • تاریخ انتشار در تی پی بین: 1402/03/27
    • تعداد بازدید: 94
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد: ۰۹۰۳۳۸۴۵۱۶۷

    با ورود تکنولوژی مدرن به حوزه حسابداری این دانش با تغییرو تحول چشم گیری روبرو شد. استفاده از تکنولوژی خطا و اشتباهات محاسباتی در حسابداری را نزدیک به صفر میکند، چون فناوری های  جدید متکی به کد و برنامه نویسی است که آن قدر دقیق و ریزاست که احتمال خطا در آن بسیار ناچیز میشود. سرعت پیشرفت تکنولوژی آن قدر بالا است که قابل رقابت با انسان نیست و قادر به انجام کارها و پردازش داده هایی است که انسان قادر به انجام آن نیست. سرعت محاسبات ماشین هایی که از تکنولوژی مدرن استفاده میکنند، بسیار بالا است.

    سیستم های جدید در حسابداری  ،داده ها را با سرعت بالایی در حد سرعت صاعقه پردازش می کنند، کاری که انجامش برای انسان ها دشوار و وقت گیراست. استفاده ازتکنولوژی مدرن  در سالهای آینده، آنقدر وسیع و گسترده خواهدشد که در شرکت های کوچک هم قابل استفاده خواهد بود. با استفاده از تکنولوژی مدرن حسابداران از انجام کارهای تکراری رها شده امکان پیشرفت و رشد در حیطه شغلی خود را پیدا میکنند. ما در این پژوهش به مطالعه مروری نقش تکنولوژی مدرن در حسابداری پرداخته ایم.

    یافته ها و نتایج: یافته های تحقیق بیانگر وجود رابطه مثبت بین ابعاد مدیریت  منابع انسانی و عمکلرد شرکت‎های تولیدی شهرستان بجنورد است. یافته ها و نتایج: یافته های تحقیق بیانگر وجود رابطه مثبت بین ابعاد مدیریت  منابع انسانی و عمکلرد شرکت‎های تولیدی شهرستان بجنورد است.

سوال خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام می کنم
مقالات جدیدترین ژورنال ها