• بررسی تاثیر دیدگاه مسئولیت اجتماعی بر تقویت خلاقیت کارکنان با نقش واسطه ای مشارکت کاری و ایمنی روانی (مورد مطالعه: بانک رفاه کارگران شهر همدان)

    جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ ارائه: 1402/04/20
    • تاریخ انتشار در تی پی بین: 1402/08/15
    • تعداد بازدید: 87
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد: 09033845167

    این پژوهش با هدف بررسی تاثیر دیدگاه مسئولیت اجتماعی بر تقویت خلاقیت کارکنان با نقش واسطه ای مشارکت کاری و ایمنی روانی (مورد مطالعه: بانک رفاه کارگران شهر همدان)، انجام شد. تحقیق حاضر جزء تحقیقات توصیفی و  همچنین از لحاظ روش جمع آوری داده‌ها، یک تحقیق پیمایشی می باشد. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه کارکنان بانک رفاه کارگران شهر همدان است که در سال1401 مشغول فعالیت در آن سازمان بودند و تعداد آن ها 160 نفر برآورد شد.

    در پژوهش حاضر برای جمع آوری اطلاعات از ابزار پرسشنامه استفاده شده است. در بین متغیرهای مورد بررسی در پژوهش حاضر مسئولیت اجتماعی و مشارکت کاری به طور مشترک، بیشترین میانگین و ایمنی روانی کمترین میانگین را کسب کردند. نتایج حاصل از معادلات ساختاری با نرم‌افزار pls نشان داد که مسئولیت اجتماعی به طور مستقیم به میزان 90 % بر خلاقیت کارکنان، میزان 70 % بر مشارکت کاری و به میزان 73 % بر ایمنی روانی تاثیر می گذارد. همچنین خلاقیت کارکنان به میزان 87 %، با نقش میانجی مشارکت کاری و به میزان 88 %، با نقش متغیر میانجی ایمنی روانی، تحت تأثیر مسئولیت اجتماعی می باشد.

سوال خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام می کنم
مقالات جدیدترین رویدادها
مقالات جدیدترین ژورنال ها