• تاثیر اینترنت اشیاء بر مدیریت ارتباط مجازی و حقیقی با مشتری با درنظرگرفتن رضایت مشتری (مطالعه موردی: مشتریان شرکت بن آفرین پیوند شهر تهران)

    جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ ارائه: 1399/10/30
    • تاریخ انتشار در تی پی بین: 1399/10/30
    • تعداد بازدید: 258
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد: -

    تاثیر اینترنت اشیاء بر مدیریت ارتباط مجازی و حقیقی با مشتری با درنظرگرفتن رضایت مشتری (مطالعه موردی: مشتریان شرکت بن آفرین پیوند شهر تهران(

    طی سال های اخیر افزایش رقابت در فضای کسب و کار، کاهش فاصله کیفی بین محصولات شرکت های مختلف، افزایش کانال های ارتباطی کسب و کارها با مشتریان و نیاز به هماهنگی بهتر بین این کانال ها باعث شده است تا مدیریت ارتباط با مشتری به یکی از دغدغه های اصلی مدیران سازمانها تبدیل شود. از این رو، هدف اصلی تحقیق بررسی تاثیر اینترنت اشیاء بر مدیریت ارتباط مجازی و حقیقی با مشتری با درنظرگرفتن رضایت مشتری در بین مشتریان شرکت بن آفرین پیوند شهر تهران می باشد. هدف تحقیق جاری از نوع کاربردی و بر اساس نحوه ی گردآوری اطلاعات توصیفی و براساس روش تحقیق از نوع همبستگی است. جامعه ی آماری مشتریان شرکت بن آفرین پیوند در استان تهران هستند. نمونه گیری غیر احتمالی در دسترس به عنوان روش نمونه گیری در این تحقیق مورد استفاده قرار گرفت و برای گردآوری داده ها از پرسشنامه استفاده شده است و برای تجزیه و تحلیل فرضیه های پژوهش از نرم افزار اسمارت پی ال اس استفاده شد. نتایج تحقیق حاکی از تاثیر گذاری اینترنت اشیاء بر رضایت مشتری، مدیریت ارتباط مجازی با مشتری و مدیریت ارتباط حقیقی با مشتری است. همچنین نتایج نشان دهنده این بود که رضایت مشتری بر مدیریت ارتباط حقیقی با مشتری و مدیریت ارتباط مجازی با مشتری تاثیر داشته است. همچنین به نقش میانجی رضایت مشتری در ارتباط بین اینترنت اشیا با مدیریت ارتباط مجازی و حقیقی با مشتری نیز اشاره شد.

سوال خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام می کنم
مقالات جدیدترین رویدادها
مقالات جدیدترین ژورنال ها