• ارزیابی جذابیت استراتژی های شتابدهی سازمانی مبتنی بر تحلیل چابکی سازمان با روش های iea, swot و qspm (با محوریت سازمان پروژه های ساخت)

    جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ ارائه: 1397/07/30
    • تاریخ انتشار در تی پی بین: 1397/07/30
    • تعداد بازدید: 417
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد: -

    ارزیابی جذابیت استراتژی های شتابدهی سازمانی مبتنی بر تحلیل چابکی سازمان با روش های swot ، iea و qspm (با محوریت سازمان پروژه های ساخت)

    امروزه در دنیای متغیر و پر سرعت کسب و کار تنها شرکت هایی توان بقاء و پیشرفت دارند که در کم ترین زمان سازوکارهای خود را بهروز رسانی نموده و نوآوری های خود را عملی نمایند. امروزه پرسش بزرگِ پیشِ رویِ تمامی مدیران در دنیای کسب و کار این است که در میان این آشفتگی ها و شکاف های روز افزون چگونه باید در عرصه ی رقابت باقی ماند و به شکلی سودآور رشد کرد. اساسی ترین مشکل این است که همه شرکت هایی که از مرحله نوپایی گذشته اند، اکثراً برای رسیدن به کارایی سازماندهی شده اند تا چابکی استراتژیک (که عبارت است از توانایی بهره برداری سریع و مطمئن از فرصت ها و در امان ماندن از گزند تهدیدها). جان کاتر در نظریه ی خود "شتابدهی: دستیابی به چابکی استراتژیک برای دنیایی پرشتابتر" هشت استراتژی شتابدهی به سازمان را ارائه می نماید که در ساختاری دو وجهی متشکل از ساختار سلسله مراتبی و شبکه ای بروز می یابند. تحقیق حاضر پس از تحلیل راهبردی وضع موجود 5 سازمان مرتبط با پروژه های ساخت با روش های swot ، iea و qspm میزان جذابیت هر یک از استراتژی های شتابدهی جان کاتر را برای سازمان پروژه های ساخت اولویت بندی می نماید.

سوال خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام می کنم
مقالات جدیدترین رویدادها
مقالات جدیدترین ژورنال ها