• بررسی تاثیرات رنگ های گرم در کیفیت رفتاربازی و مبلمان کودکان 3 تا 6 ساله اردبیل نمونه موردی: (کودکستان قلعه سحرآمیز و کودکستان ستاره های درخشان)

    جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ ارائه: 1397/07/30
    • تاریخ انتشار در تی پی بین: 1397/07/30
    • تعداد بازدید: 224
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد: -

    مقاله بررسی تاثیرات رنگ های گرم در کیفیت رفتاربازی و مبلمان کودکان 3 تا 6 ساله اردبیل نمونه موردی: (کودکستان قلعه سحرآمیز و کودکستان ستاره های درخشان)

    فرایند رشد انسان ها در کودکی تاثیر بسزایی در شخصیت آن ها دارد. عقیده بسیاری از متخصصان تعلیم و تربیت بر این است که شخصیت هر انسان در 7 سال اول زندگی او شکل می گیرد. فرایند رشد کودک در سال های اولیه زندگی متاثر از عوامل بسیاری است. فعالیت به عنوان عامل اصلی رشد و یادگیری کودک فرایندی است که در ارتباط با فضا و محیط کودک رشد همه جانبه او را موجب می گردد. فضاهای مرتبط با فعالیت کودکان باید دارای شرایط مناسب و مطلوب برای رشد فیزیکی، ذهنی، عاطفی و اجتماعی آنان باشد. تحقق این امر از طریق بکارگیری المان های طراحی معماری ای که منطبق با شرایط جسمی و روانی کودک باشد. استفاده از رنگ های شاد، خصوصا گرم در طراحی اتاق، ما را در دستیابی به این هدف یاری می رساند. فضاهای آموزشی و در عمده ترین بخش آن، مدارس دوره زمانی طولانی تری از عمر انسان ها را در خود جای می دهد. هدف یادداشت حاضر، یافتن کالبدی جدید برای اصلاح فرایند آموزش و پرورش می باشد. هر چند آموزش و پرورش، سیاست گذاری هایش تاکنون نتوانسته است شرایطی فراهم کند که موجب پرورش بیش از پیش استعدادهای دانش آموزان شود.

سوال خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام می کنم
مقالات جدیدترین رویدادها