• آسیب شناسی کیفیت یادگیری دانشجویان در شیوه های آموزش مجازی مورد: دانشگاه آزاد اسلامی

    جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ ارائه: 1399/06/20
    • تاریخ انتشار در تی پی بین: 1399/06/20
    • تعداد بازدید: 440
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد: -

    آسیب شناسی کیفیت یادگیری دانشجویان در  شیوه های آموزش مجازی  مورد: دانشگاه آزاد اسلامی

    تکنولوژی های مدرن و جدید، کم کم جایگاهشان را در زندگی انسان امروز پیدا کرده اند و در سالهای اخیر به واسطه افزایش چشمگیر متقاضیان ورود به آموزش عالی و  و دانشگاه آزاد، از طرف دیگر عدم توانایی  پاسخگویی دانشگاه های حضوری به نیازهای آموزشی این داوطلبان، شکل دیگری از آموزش دانشگاهی با عنوان دانشگاه مجازی مورد استقبال قرار گرفته است.

    طرح آموزش مجازی بعد از آموزش های راه دور و استفاده روزافزون از سیستم های نرم افزاری و به ویژه اینترنت پا به عرصه سیستم های آموزشی کشورهای جهان گذاشت و امروزه در اکثر مناطق جهان من جمله کشور خودمان ایران در حد بسیار بالایی مورد استفاده قرار می گیرد و با توجه به شرایط اجتماعی پساکرونا ، بطور ویژه آموزشهای مجازی و از راه دور در دانشگاه آزاد اسلامی مورد توجه و کاربست قرار گرفت. بررسی ها نشان می دهد شروع فعالیت آموزش آنلاین با فروش مطالب متنی بوده است. مطالبی که به صورت فایل کتاب الکترونیکی یا ای بوک ارائه می شدند و به فروش می رسیدند. اولین قدم ها برای دریافت خدمات آموزشی نیز همین کتاب های آموزشی بودند.

    بعد از آن و با گسترش دستگاه های تکنولوژیک، ارتباط صوتی و ویدیویی نیز امکان پذیر شد. به طوری که تحصیل از راه دور  برای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در بستر فضای مجازی نیز فراهم  و آموزش مجازی سهم ویژه ای را در سیستم آموزشی مالک شد.

سوال خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام می کنم
مقالات جدیدترین ژورنال ها