• ساخت دهی نرم به عوامل شکست در پروژه های مدیریت ارتباط با مشتری crm با استفاده ازترکیب تکنیک dematel و ism

    جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ ارائه: 1400/06/06
    • تاریخ انتشار در تی پی بین: 1400/10/11
    • تعداد بازدید: 140
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد: -

    ساخت دهی نرم به عوامل شکست در پروژه های مدیریت ارتباط با مشتری  crm  با استفاده ازترکیب تکنیک dematel و ism

    در سال های اخیر، توجه به نیازهای مشتریان و پاسخگویی به خواسته های آنان، در بخش تولید و خدمات، مدیریت ارتباط با مشتری یک الگوی کسب و کار با چشم انداز چندگانه است که متشکل از مردم، فرآیندها و تکنولوژی است. در این پژوهش برای بخش اول، یعنی برای شناسایی عوامل شکست پروژه های crm، از روش مرور ادبیات سیستماتیک استفاده شده است.

    و اما برای بخش دوم پژوهش یعنی جهت سطح بندی عوامل شکست پروژه های crm، از ترکیب تکنیک dematel و ism استفاده شده است. هدف این پژوهش ساخت دهی نرم به عواملی است، که باعث شکست در پروژه های crm می شوند. در این مقاله 14 عامل خطر و شکست در پروژه های مدیریت ارتباط با مشتری شناسایی گردید.

    که براساس نتایج دوعامل ضعف در زیرساخت های ارتباطی و کیفیت نامطلوب ارتباطات و تغییر در مالکان و مدیران ارشد، به عنوان تاثیرگذارترین عوامل در شکست پروژه های مدیریت ارتباط با مشتری (عوامل زیربنایی) شناسایی شدند و باقی عوامل به عنوان عوامل روبنایی سطح بندی شدند. نتایج به دست آمده در این پژوهش می تواند به سازمان هایی که قصد اجرای سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را دارند شناخت خوبی از عواملی که باعث شکست پروژه های مدیریت ارتباط با مشتری می شوند را بدهد.

سوال خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام می کنم
مقالات جدیدترین رویدادها
مقالات جدیدترین ژورنال ها