• چگونه می توانم بی علاقگی به کلاس آموزش مجازی دانش آموزان را بهبود ببخشم؟

    نویسندگان :
    جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ ارائه: 1400/06/20
    • تاریخ انتشار در تی پی بین: 1400/12/04
    • تعداد بازدید: 107
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد: -

    چگونه می توانم بی علاقگی به کلاس آموزش مجازی دانش آموزان را بهبود ببخشم؟

    اقدام پژوهی حاضر باهدف بررسی چگونگی افزایش میزان علاقه مندی دانش آموزانم به آموزش مجازی انجام شد. پس از جمع آوری اطلاعات از طریق مشاهده وضعیت تحصیلی، مصاحبه با والدین دانش اموزان و خود دانش آموزان و گفتگو با همکاران به نتیجه رسیدم که ناکارآمد بودن آموزش مجازی و خسته و کسل بودن این نوع آموزش، مهمترین عامل در کاهش علاقه مندی دانش آموزانم به انجام تکالیف و تحصیل با آموزش مجازی می باشد.

    از این رو با ارائه راه حل هایی درجهت رفع این مشکل و حضور والدین در تحصیل فرزندشان اجرا شد. در ابتدا نیاز بود تا برخی از استراتژی های اصلی آموزش مجازی را به دانش آموز خود آموزش دهم. علاوه براین، گروه های همسلان در نفرات دو، سه و چهار نفره به منظور مشارکت دانش آموزانی در دروس مختلف ایجاد شد.

    هنگامی که تکالیف دانش آموز انجام می شود، جفت های مطالعه یا گروه های مطالعه تعاونی می توانند برای شروع تکالیف برای مدت کوتاهی در پایان کلاس مجازی با یکدیگر ملاقات کنند و سوالات و ابهامات مربوط به تکالیف را بپرسند. علاوه بر این، از والدین خواستم میزان عملکرد، نظارت بر دانش آموزان را مرتب به من گزارش دهند. نتایج نشان داد که بعد از مدتی فاطمه نسبت به آموزش مجازی علاقمند شده و تکالیف خود را به خوبی انجام می دهد.

سوال خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام می کنم
مقالات جدیدترین ژورنال ها