• تجربه ی زیسته مربیان در طرح آموزش مجازی رایگان نوآموزان پیش دبستانی شهرستان رودان در سال تحصیلی 1400-1399 (با توجه به شرایط دوران کرونایی)

    جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ ارائه: 1400/06/20
    • تاریخ انتشار در تی پی بین: 1400/12/05
    • تعداد بازدید: 96
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد: -

    تجربه ی زیسته مربیان در طرح آموزش مجازی رایگان نوآموزان پیش دبستانی شهرستان رودان در سال تحصیلی 1400-1399(با توجه به شرایط دوران کرونایی)

    هدف از این مقاله ارائه تجربه ی زیسته مربیان در طرح آموزش مجازی رایگان نوآموزان پیش دبستانی شهرستان رودان در سال تحصیلی 1400-1399 (با توجه به شرایط دوران کرونایی) است. این پژوهش تحقیقی کیفی با رویکرد روایت پژوهی است و ابزار گردآوری داده ها مصاحبه نیمه ساختاریافته می باشد. مصاحبه با مربیان (راهبران آموزش در طرح)، دانشجو معلمان هستند و با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا مصاحبه در پیام رسان واتساپ صورت گرفت.

    برای تحلیل داده ها از روش کیفی کدگذاری و مضمون یابی استفاده شد. 33 کدباز، 14 کد محوری و سرانجام با دسته بندی مقوله ها و کشف روابط بین آنها 5 کد گزینشی بدست آمد. یافته ها نشان می دهد که در این طرح 154 نوآموزثبت نام شده در 5 گروه مجازی (5 کلاس مجازی) تقسیم بندی شدند. 85 نوآموز تا پایان سال تحصیلی به طور متوسط فعال و 72 نوآموز غیرفعال بودند.

    یافته ها نشان می دهد مربیان تجربیات خود را از تاثیر آموزش مجازی را با توجه به 85 نوآموز فعال بیان نمودند. انس با قرآن، تقویت حس دینی و علایق مذهبی، پرورش مهارت های زبان فارسی، پرورش روحیه و رفتار عاطفی و ذوق هنری و زیباشناسی از جمله اهداف و انتظارات دوره پیش دبستانی است که نوآموز فعال در این طرح به طور میانگین در حد انتظار به آن دست یافته بودند.

سوال خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام می کنم
مقالات جدیدترین رویدادها
مقالات جدیدترین ژورنال ها