• بررسی توانمند سازی روانشناختی بر شادکامی دانش آموزان مدرسه ابتدایی علامه حلی آموزش وپرورش ناحیه 2 زاهدان

    جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ ارائه: 1400/06/20
    • تاریخ انتشار در تی پی بین: 1400/12/16
    • تعداد بازدید: 79
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد: -

    بررسی توانمند سازی روانشناختی بر شادکامی دانش آموزان مدرسه ابتدایی علامه حلی آموزش وپرورش ناحیه 2 زاهدان

    هدف اصلی پژوهش حاضر بررسی تاثیر توانمندسازی روانشناختی بر شادکامی دانش آموزان دبستان علامه حلی (مطالعه موردی دبستان علامه حلی )است که به شیوه ی توصیفی-همبستگی در بهمن 1400 انجام و جامعه ی آماری در پژوهش حاضر کل دانش آموزان دبستان علامه حلی آموزش وپرورش ناحیه 2 زاهدان است که ۴۳۵ نفر به شیوه ی نمونه گیری در دسترس به عنوان نمونه ی آماری انتخاب شدند در این پژوهش از پرسشنامه ی ۴ سوالی ۴ گزینه ای با ضریب آلفای کرونباخ 0.654 استفاده شد، توانمندسازی یکی از اجزای اصلی مدیریت وکانون تجزیه وتحلیل است و تلاش می‌کند کنترل مدیریت را با کیفیت برتر ودموکراسی بیشتر افزایش دهد.

    توانمندسازی، وضعیت بالقوه‌ای را برای اطمینان از مقرار کار ایجاد می‌کند واز لحاظ فلسفس با مدیریت منابع انسانی پیوندهای نزدیکی دارد. توانمندسازی وقتی رخ می‌دهد که کارگران با مفهوم قدرت آشنا شوند.

    بیشتر تحلیلگران توافق دارند که ماهیت رقابتی درحال حاضر به گونه‌ای است که شرکت ها باید تمام سرمایه‌های خود؛ بویژه سرمایه‌های انسانی را فعال سازند رضایت شغلی به دیدگاه و ارزیابی های افراد در مورد شغل برمی گردد و این دیدگاه در اثر نیازها، ارزش ها و انتظارات، قابل تغییر است.

سوال خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام می کنم
مقالات جدیدترین رویدادها
مقالات جدیدترین ژورنال ها