• بررسی اثرات فارماکولوژیک گیاه درمانی بر کاهش عوارض کووید_ 19 در زنان باردار

    جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ ارائه: 1400/12/05
    • تاریخ انتشار در تی پی بین: 1401/01/25
    • تعداد بازدید: 170
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد: 02171053199

    بررسی اثرات فارماکولوژیک گیاه درمانی بر کاهش عوارض کووید_ 19 در زنان باردار

    با شیوع ویروس کرونا در جهان، کمتر کسی فکر می کرد این بیماری بتواند اثرات مخرب اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی وحتی سیاسی از خود برجای بگذارد. به دلیل سرعت بالای انتشار ویروس کرونا و همچنین جهت استفاده از روش های کم عارضه و مؤثر، کشورها روش های درمانی گیاه درمانی و طب سنتی را در این حیطه به کار گرفته است و از افراد متخصص در این زمینه استفاده می کند.

    که امروزه بهداشت باروری به عنوان بخشی از حقوق بشر و با نام حقوق باروری، مورد تأیید همگان قرار گرفته است. همچنین بالا بردن سطح اطلاعات مادران درباره عوامل اجتماعی و زیستی که سلامت آن ها و کودکانشان را تهدید می کند، به عنوان جزئی از برنامه های بهداشت باروری به شمار می رود.

    حال با توجه به مطالب گفته شده، هدف اصلی این تحقیق بررسی گیاه درمانی و اثرات فارماکولوژیک بر کاهش عوارض کووید_ 19 در زنان باردار می باشد. در این تحقیق بصورت تحلیلی کتابخانه است، که از مجلات و نشریه های معتبر و بررسی مستندات موجود در سایت دانشگاه علوم پزشکی و جهاد کشاورزی و نیز مصاحبه با کارشناسان دارویی و گیاهی اطلاعات لازم بدست می آید. نتایج حاکی از آن است که، ارتباط تنگاتنگی مابین گیاه درمانی و طب سنتی با عوارض کووید_ 19 در زنان باردار وجود دارد.

سوال خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام می کنم
مقالات جدیدترین رویدادها
مقالات جدیدترین ژورنال ها