• جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ ارائه: 1400/12/05
    • تاریخ انتشار در تی پی بین: 1401/01/28
    • تعداد بازدید: 122
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد: 02171053199

    بررسی امنیت در محاسبات ابری

    محاسبات ابری یکی از پدیده های نوظهور در محیط محاسبات توزیع شده است که با هدف ارائه سرویس ها به کاربران به صورت مجازی و بر اساس نیاز آنها به وجود آمده است. ابر روز به روز در حال توسعه است و از طرفی با چالش های زیادی رو به رو است. یکی از این چالش ها زمان بندی کارها است که خود یک مساله پیچیده در محیط ابر می باشد. برخی از الگوریتم های زمان بندی از مرتب سازی پروسه ها برای زمان بندی آنها استفاده می کنند.

    یکی از سریع ترین الگوریتم های مرتب سازی در محیط های موازی، الگوریتم مرتب سازی بایتونیک است که بر خلاف بسیاری از الگوریتم های مرتب سازی دارای خروجی دو بعدی است . محاسبات ابری یک بستر درون ساختی را با دسترسی آسان و بر حسب تقاضا با سرویس هایی در سطوح مختلف برای ایجاد ماشین های مجازی (vm) با به کارگیری موثر منابع سخت افزاری، محاسباتی و شبکه برای کاربران فراهم می کند.

    این امر به کاربران اجازه می دهد تا تعداد زیادی از برنامه های کاربردی در زمینه های مختلف از قبیل مراقبت های بهداشتی، سرویس های خدمات عمومی، دولت الکترونیک و غیره را از راه دور اجرا کنند. بر اساس این مطالعه دقیق، پیشنهادات بیشتری ارائه می کنیم که می تواند برای غلبه بر نگرانی های امنیتی در ابر دنبال شود. اما همانطور که اطلاعات بیشتر و بیشتری از افراد و شرکت ها روی ابرها قرار داده می شوند، نگرانی های در مورد امنیت این محیط ها افزایش می یابد.

سوال خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام می کنم
مقالات جدیدترین رویدادها
مقالات جدیدترین ژورنال ها