• ارزیابی عملکرد نظارت سیستمی آنلاین بر جریان آموزش مجازی در دوره تعطیلی مدارس در اثر شیوع کووید 19 و تحلیل قوت و ضعف آنها با الگوی swot

    جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ ارائه: 1400/12/05
    • تاریخ انتشار در تی پی بین: 1401/01/29
    • تعداد بازدید: 264
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد: 02171053199

    ارزیابی عملکرد نظارت سیستمی آنلاین بر جریان آموزش مجازی در دوره تعطیلی مدارس در اثر شیوع کووید 19 و تحلیل قوت و ضعف آنها با الگوی swot

    این تحقیق با هدف ارزیابی عملکرد نظارت سیستمی آنلاین بر جریان تربیت و یادگیری در مدارس متوسطه آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در اثر شیوع ویروس کووید 19 و تحلیل نقاط قوت و ضعف آنها با الگوی swot همراه با ارائه پیشنهادات کاربردی و به روش توصیفی- زمینه یابی در سال 1400 - 1399 انجام شده است.

    جامعه ی آماری آن مدارس متوسطه دوم و اول شهرستان بویراحمد بوده است. برای جمع آوری اطلاعات از فرم آنلاین نظارت بالینی جریان تربیت و یادگیری ثبت شده در سیستم جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان (ltms) استفاده شده است. تجزیه و تحلیل اطلاعات با آزمون آنالیزواریانس و تحلیل swot در محیط نرم افزار spss26 و رسم نمودارها با اکسل انجام شد.

    نتایج تحلیل واریانس نشان داد که نظارت سیستمی آنلاین بر جریان تربیت و یادگیری مجازی در دوره تعطیلی مدارس در شرایط قرمز بر مؤلفه های آموزشی تعلیم و تربیت مدارس متوسطه شهرستان بویراحمد موثر بوده است (p<0.05). ایفای نقش فعال مدیر و معاونان آموزشی و پرورشی؛ پیاده سازی کامل مثلث نظارت بالینی (رسانه های پرشمار، طراحی آموزشی و اشتراک گذاری در بستر وب) مجازی یا حضوری و رعایت چارچوب آموزش فضای مجازی برای کیفیت بخشی نظارت سیستمی آنلاین بر جریان تربیت و یادگیری مجازی توصیه می شود.

سوال خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام می کنم
مقالات جدیدترین رویدادها
مقالات جدیدترین ژورنال ها