• مانیتورینگ در رایانش مه و ابر

    جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ ارائه: 1400/12/05
    • تاریخ انتشار در تی پی بین: 1401/01/29
    • تعداد بازدید: 175
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد: 02171053199

    مانیتورینگ در رایانش مه و ابر: یک مطالعه مروری جامع

    مانیتورینگ ابر و مه برای عملکرد کارآمد و ایمن سخت افزار و شبکه های مرتبط با خدمات، هم برای ارائه دهنده و هم برای کاربر ضروری است. نظارت بر رایانش ابری نقش مهمی در افزایش کیفیت خدمات رایانش ابری ایفا می کند. پایش منظم می تواند به استفاده از منابع در مقیاس تطبیقی و تعیین مشکلات خدمات کمک کند. همچنین به بررسی الگوهای مصرف کنندگان نهایی مختلف کمک می کند.

    مدیران سیستم باید با نظارت خدمات ابری و ابزارهای شبکه ای آشنا باشند. در مطالعات انجام شده اجزای مختلف رایانش ابری: خواص، فنآوری، حریم خصوصی و مسائل امنیتی در نظر گرفته شده است.

    در این گزارش سعی کرده ام تا در مورد نظارت بر مه و ابر بحث کنم و به طور خاص تمرکز این گزارش بر روی معرفی روش ها و راه حل های پیشرفته در مانیتورینگ در مه و ابر می باشد و نحوه و بیان تحلیل مفصلی از طرح، چارچوب و یا الگوریتم پیشنهادی در بازه زمانی 2015 تا 2022 است؛ سپس به دسته بندی هرکدام از روش ها و مطالعات و پژوهش ها از منظر موضوع اصلی، مزایا، معایب، یافته های جدید، حوزه کاربرد، نتایج ارزیابی، محیط های ارزیابی و معیارهای ارزیابی درقالب جدول و همچنین به صورت آماری پرداخته ام و همچنین به بیان مسائل باز و چالش های موجود در رایانش مه می پردازم و درنهایت کارهای آتی و پیشنهادهای هرکدام از مطالعات و پژوهش ها را موردبررسی قرار می دهم.

سوال خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام می کنم
مقالات جدیدترین رویدادها
مقالات جدیدترین ژورنال ها