• بررسی گرایش مشتریان در بکارگیری خدمات آنلاین (مطالعه موردی: بانک ملی شعبه شهرداری گرگان)

    جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ ارائه: 1400/12/05
    • تاریخ انتشار در تی پی بین: 1401/02/05
    • تعداد بازدید: 195
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد: 02171053199

    بررسی گرایش مشتریان در بکارگیری خدمات آنلاین (مطالعه موردی: بانک ملی شعبه شهرداری گرگان)

    بانکداری آنلاین (بانکداری اینترنتی) یک روش بانکی مبتنی بر وب است که مشتریان بانک را قادر می سازد تا معاملات بانکی خود و فعالیت های مرتبط با آن را در وب سایت بانک مربوطه تکمیل کنند. با ثبت نام به عنوان یک مشتری آنلاین با بانک خود (یا یک بانک جدید)، شما دسترسی آنلاین به تقریبا تمام خدمات رایج ترین ارائه شده در بانک های محلی خود را به دست خواهید آورد.

    این پژوهش با هدف بررسی رابطه بین انگیزه های بکارگیری خدمات آنلاین با تمایلات رفتاری بکارگیری خدمات آنلاین توسط مشتریان بانک ملی در شهر گرگان انجام شده است. این پژوهش توصیفی پیمایشی است که در آن از روش کتابخانه ای و میدانی استفاده شده است. ابزارگردآوری داده ها، پرسشنامه ای استاندارد است که در قالب 25 گویه می باشد.

    تعداد 378 پرسشنامه در بین مشتریان بانک ملی شعبه شهرداری گرگان توزیع و جمع آوری گردید، سپس داده ها با استفاده از نرم افزار lisrel و spssمورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. با توجه به نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل دادها تمام فرضیه های تحقیق تایید گردید. بیشترین رابطه معنادار بین سودمندی ادراک شده با تمایلات رفتاری در جهت بکارگیری خدمات آنلاین (0.93)  و کمترین رابطه معنادار بین فرآیند خشنودی با سودمندی ادراک شده (0.16) وجود داشت.

سوال خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام می کنم