• آسیب شناسی نظام آموزشی بانک و ارائه راهکارهای پیشنهادی در بانک سپه شهر زاهدان

    نویسندگان :
    جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ ارائه: 1400/12/05
    • تاریخ انتشار در تی پی بین: 1401/02/05
    • تعداد بازدید: 116
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد: 02171053199

    آسیب شناسی نظام آموزشی بانک و ارائه راهکارهای پیشنهادی در بانک سپه شهر زاهدان

    هدف پژوهش حاضر بررسی آسیب شناسی نظام آموزشی بانک و ارائه راهکارهای پیشنهادی در بانک سپه شهر زاهدان می باشد. روش انجام این تحقیق، پیمایشی است. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه کارکنان شعب بانک سپه شهرزاهدان به تعداد 370 نفر می باشند. حجم نمونه با استفاده از جدول مورگان با روش نمونه گیری تصادفی 190 نفر نمونه انتخاب شدند.

    در این پژوهش ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه موانع و مشکلات نظام آموزشی با اقتباس نوروزیان (1387) می باشد. برای تجزیه و تحلیل داده ها از آزمون t تک متغیره با نرم افزار spss23 مورد استفاده قرار گرفته است.

    نتایج پژوهش حاکی از آن است کارکنان معتقدند بی توجهی مدیران، اقدام های مقطعی در حوزه آموزش و پژوهش بدون برنامه، بی برنامگی در اجرای دوره های آموزش و پژوهش های انجام شده و ناکافی بودن ارتباط آموزش و پژوهش و عدم وجود ثبات در برنامه ها و اهداف آموزشی، توجه بیشتر به حوزه آموزش در برابر پژوهش، نبود کفایت ساز و کارهای انگیزشی، وجود نداشتن ارتباط بین آموزش و پژوهش و مدیریت عملکرد، غفلت از ایجاد ارتباط بین آموزش و پژوهش و پرداخت های انگیزشی کارکنان، عدم وجود ارتباط بین کار راهه و مسیر ارتقای شغلی کارکنان و آموزش و پژوهش، نامشخص بودن مدل آموزش و پژوهش کارکنان و عدم تصمیم گیری قاطع، نامشخص بودن ارتباط سیستم آموزش و پژوهش بین سایر نظام های جاری در منابع انسانی به عنوان موانع و مشکلات آموزش و پژوهش نظام آموزشی بانک سپه زاهدان می باشد.

سوال خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام می کنم
مقالات جدیدترین رویدادها