• هوت کوتور بالاترین سطح از مد

    جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ ارائه: 1401/04/25
    • تاریخ انتشار در تی پی بین: 1401/06/06
    • تعداد بازدید: 74
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد: ۰۹۰۳۳۸۴۵۱۶۷

    هوت کوتور بالاترین سطح از مد

    از آنجا که در کشور به واحد اجرایی علی و تئوری به نام هوت کتور کمتر پرداخته شده است. طراحان مد و لباس هم کمتر به این موضوع در طرح های خود اشاره کرده اند. این درحالی است که طراحی این گونه لباس ها امروزه جز پرطرفدارترین و در واقع می توان گفت جز داغ ترین ترندهای چند سال اخیر شناخته شده است. و با توجه به این که این امر در دنیای امروزه که دنیای ارتباطات است.

    بسیار مهم تلقی شده است. همگام نشدن در این راستا امروزه باعث عقب ماندن کشور از عرصه های مد جهانی می شود. به این نتیجه رسیدیم که باتحقیق در مورد این گونه لباس ها طراحان لباس با خلاقیت و نوع آوری جدید خود به طور کاربردی تر به این موضوع توجه کنند به طوری که بتوانند با طراحان برجسته در این زمینه رقابت کنند. و جامعه نیز به هوت کتور به طور دیگری نظاره گر شود. و هوت کتور برای اکثر افراد قابل شناخت باشد.

    و طراحی لباس هوت کتور بیشتر از پیش مورد توجه قرار گیرد. در این مقاله به تعریف هوت کتور، خصوصیات و دسته بندی آن و به طور کلی هر مطلبی که بتواند آشنایی کلی با هوت کتور ایجاد نماید پرداخته شده است، آمادگی هرچند نسبی با هوت کتور به دست آورده شده است، تعریفی اجمالی از لباس شب و تاریخچه آن بیان شده و در ادامه موضوع محوری این مقاله یعنی طراحی لباس شب که نمود هوت کتور آن در اجرای عملی می باشد بیان شده است. مطالب فوق با بهره گیری از منابع متعدد از جمله اینترنت و کتاب و مجلات به دست آمده است. پس از دسته بندی اهداف اختصاصی، هر کدام به طور جداگانه مورد مطالعه قرار گرفتند و مطالب مربوط به هر قسمت طبقه بندی شد ودر نهایت با جمع بندی یافته ها راه رسیدن به هدف مورد نظر هموارتر گردید.

سوال خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام می کنم
مقالات جدیدترین رویدادها