• نوآوری همگرایانه به عنوان یکی از استراتژی های نوع آوری پایدار، در عصر دیجیتال و در بحران همه گیری کووید 19

    جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ ارائه: 1401/02/28
    • تاریخ انتشار در تی پی بین: 1401/06/22
    • تعداد بازدید: 206
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد: 02171053833

    نوآوری همگرایانه به عنوان یکی از استراتژی های نوع آوری پایدار، در عصر دیجیتال و در بحران همه گیری کووید 19

    در این مقاله، نوآوری به عنوان به کار گیری ایده ها و یا فناوری های جدید به شیوه های متفاوت به منظور ایجااد ارزش جدید یا ارزش افزوده برای موفقیت مداوم سازمان و ذینفعان آن تعریف شد، اماروزه نوآوری می تواند مبتنی بر همگرایی اشیاء ناهمگن و غیرمرتبط باشد که می تواند یک نتیجه نمایی متتنی بر اقتصاد همگرایی و شبکه ایجاد کند، نوآوری همگرا یک صلاحیت اصلی پایدار نه تنها برای خلق ارزش، بلکه برای دستیابی به آینده هوشمند است که مردم، جامعه و محیط در آن رشد می کنند، است ، نوآوری پایدار برای بقا و موفقیت سازمانی در محیط متلاطم بازار در عصر دیجیتال ، به ویژه در بحران همه گیری covid-19 کنونی، ضروری است.

    این مقاله ، موضوع نوآوری همگرایانه (ci) را مطرح می کند ،که از طریق تاثیر نماییِ ترکیتی از اشیا ، فن آوری ها ، ایده ها و استراتژی های مختلف ، به عنوان توانمندی اصلی جدید و پایدار سازمان ها، پشتیبانی می شود . ci شامل اکوسیستم مستقل (بی نیاز به کاربر) می باشد که از طریق فناوری های پیشرفته ، ویژگی های منحصر به فرد چرخه عمر ، ارتباط با سایر رویکردهای نوآوری فعال می شود و هدف آن ،خلق ارزش برای ذینفعان و فراتر از آن (برای منافع عموم) می باشد.

    در این مقاله همچنین بررسی می شود که چگونه ci می تواند کاتالیزوری برای مدیریت همه گیری covid-19 و ترسیم مسیر عبور از بحران باشد. این مطالعه به ادبیات نوآوری و مدیرانی که دارای بینش جدیدی در مورد استراتژی های نوآوری پایدار برای عملکرد سازمانی و فراتر از آن هستند ، کمک می کند .

سوال خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام می کنم
مقالات جدیدترین رویدادها
مقالات جدیدترین ژورنال ها